MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast
Results 101 to 125 of 200
  1. #101
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by XanaduNL View Post
    Juist niet.
    Het zzou belachelijk zijn om van fans te verwachten dat de rest van de card de moeite nog waard is.
    90%+ van die fans wil gewoon zijn geld terug.
    Ik vind toch dat de ufc de plicht heeft om alsnog iets te regelen voor die 12 andere vechters op de card zodat die alsnog hun partijen kunnen draaien, die gasten hebben er allemaal stuk voor stuk drie maanden van hun leven in ingestopt. die gasten hebben t al moeilijk genoeg met die contracten van de ufc.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Het zijn 20 andere vechters op de card, en voor hun wordt heus wel gezorgd. Hun salaris valt in het niets met het andere geld dat de UFC heeft verloren.
    Echter is hun normale salaris niet zoveel als het geld dat ze zouden verdienen als ze daadwerkelijk vechten.

    Overigens is het niet de plicht van de UFC.

  3. #103
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Pissed fan mode: ON

    Mooi om te horen dat Dhr. Jackson eindelijk eens door de stront getrokken wordt. Dana heeft gewoon zwaar gelijk. Jackson verneukt voor een groot deel de carriere van zijn pupil. Nice going! En kom niet met het gezeik van hij heeft maar een week... Chael heeft gewoon NIET getraind voor de pot en die neemt de partij. Zo hoort het. Was al geen fan van de persoon Jones, maar nu kan ie helemaal opzouten. Hoop dat Machida m keihard ko trapt.

    Pissed fan mode: OFF

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  4. #104
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Iemand een link naar de show van Mauro voor het interview met Greg Jackson?

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  5. #105
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Iemand een link naar de show van Mauro voor het interview met Greg Jackson?
    Vers van de pers:
    http://t.co/jAc88SxG

  6. #106
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default


  7. #107
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    UFC is stom bezig. Gaan ze een kansloze figuur als SOnnen proberen alleen maar door twitter beef in plaats van een echte vervanger voor Hendo. Fuck Dana.

  8. #108
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    nou ja kansloos... maar inderdaad er zijn misschien (?) wel betere keuzes.. maar Sonnen is bizz

  9. #109
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Als ik het zo hoor en begrijpt, zie ik Jon Jones niet zomaar naar de HW.
    Je hebt 8 dagen nog om je voor te berieden voor een andere vechter, je bent een vechter, een kampieon en je werkt vooeen bedrijf het is dienst weigeren.

    Wat maakt het uit, je bent de Champ, moet bereid zijn om altijd te vechten als je werkgever je vraagt cq van je verwacht, is een Belt zo belangrijk, met of zonder belt je krijgt toch een dikke salaris!!

    Ik snap dat Dana hier pissig is hierover, en terecht.

    Ik vind CHael Sonnen een lul, maar nu waardeer ik hem als een vechter, hij lult veel maar je kan wel op hem rekenen als je hem nodig hebt.

    Wat mis ik toch de tijd van " PRIDE FC "

    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  10. #110
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Volgens dana is jones de eerste ufc kampioen die een partij weigert

  11. #111
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Waarschijnlijk hadden Greg Jackson en Jon Jones te weinig tijd om hun voedselschema aan te passen naar een vezelrijke schema, om ontstoppingen te voorkomen die zeer waarschijnlijk zouden plaatsvinden als Chael Sonnen zijn mond zou openen om het gevecht verder te hypen.

  12. #112
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Greg zuigt

  13. #113
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default Reacties van andere vechters wat betreft deze situatie

    http://www.mmafighting.com/2012/8/23...-151-cancelled

    Jones maakt zichzelf niet bepaald populair bij zijn collega's zo te lezen..

  14. #114
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default Lauzon Preaches How Jon Jones “Screwed The Fans And Fighters” By Not Accepting Sonnen

    UFC 151 is cancelled. Jon Jones was supposed to fight Dan Henderson, but Dan had to pull out because he tore his MCL and his knee is unstable even walking. There is no way that Dan can fight. Chael Sonnen has volunteered to fight Jon Jones, someone that EVERYONE else turned down because its Jones and its short notice… and Jon turned down Chael. As a result, the UFC was forced to cancel the entire show.
    Not only has this screwed over all the fans that bought tickets, non refundable airfare, took off work, made arrangements, etc… but think of all the fighters. Fighters that put in full camps, flew people in that helped them trains, etc. By the time I am actually fight, I spend close to 20k between corners, flights, expenses, coaches, etc… and then to have the whole show cancelled because ONE guy didn’t want to fight. This ONE guy that had trained an entire camp, who was the CHAMP and at the top of his weight class, who was going to fight someone who didn’t do the camp, and was fighting UP a weight class.
    I have always been a big Jon Jones supporter… but I would be FURIOUS if this happenned to me and I was on the card. To call is scorched earth wouldn’t do it justice.
    - Joe Lauzon
    Bron:
    http://www.bjpenn.com/mmanews/2012/08/23/lauzon-preaches-how-jon-jones-screwed-the-fans-and-fighters-by-not-accepting-sonnen-fight-ufc-news-35136.html


    Dat had ik wel willen zien, Sonnen tegen Jones. Dat zou mooi zijn!

  15. #115
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    WTF is er aan de hand? ben ik in een coma beland en is het 1 april? ik heb geen flauw idee hoe men denkt dat een complete flapdrol als sonnen een kans had moeten krijgen. Het is een SCHANDE dat UFC uberhaupt met zo'n idee kwam. Belachelijk hoe vechters tegenwoordig een gevecht kunnen forceren door middel van een Twitter beef.

    Laat ik het nog duidelijker zeggen. Sonnen heeft jaren geen LHW gevecht gehad, 0 ranked wins, heeft zowat zijn laatste 2 gevechten op Middleweight verloren en in de laatste heeft hij zichzelf compleet voor schut gezet en werd geklapt binnen 2 rondes, en als hij niet zijn schattige Twitter war begon met Jones had Dana hem niet eens gevraagd voor een titleshot in Hendo's plaats.
    Nee het is niet "Jones screwed the fans and fighters" maar "UFC screwed the fans and fighters by coming up with a retarded idea to give Sonnen the titleshot".

  16. #116
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Jones vs. Belfort to Headline UFC 152 After Lyoto Machida Turns Down Title Shot

    Jon Jones will not be facing Lyoto Machida at UFC 152 after all.

    Instead, Vitor Belfort will fight Jones for the UFC light heavyweight title on Sept. 22 in Toronto. UFC president Dana White confirmed the change late Thursday night.

    According to White, Machida turned down the title shot on Thursday. Belfort volunteered to fight Jones on one month's notice and was granted the title shot by the promotion.

    Belfort was originally scheduled to face Alan Belcher at UFC 153 in October. White said he hasn't decided who will fight Belcher instead.
    Be a Warrior, not a Worrier

  17. #117
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  18. #118
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Slecht hoor van Jones.

  19. #119
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Jammer had Hendo graag zien winnen!

  20. #120
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote:

    According to UFC president Dana White, Silva, the middleweight champion, personally called him just moments after he announced on Thursday that UFC 151 was canceled after Jon Jones turned down a fight against Chael Sonnen. Silva, who admitted he wasn't in the best shape, volunteered to fight on eight days' notice in Las Vegas against another light heavyweight fighter. Unfortunately, he was a few hours late as the promotion had already decided to scrap the event.

    White said he never expected Silva to offer his services and appreciated the call.


    http://www.mixedmartialarts.com/news/418241/Anderson-Silva-offered-to-save-UFC-151-and-fight/

  21. #121
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    anderson d8... chael? no f*cking way

  22. #122
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Ik begrijp niet waarom iedereen Jones naar benenden haalt, maar hij heeft eerder al aangegeven niet tegen Sonnen te vechten. Die gast komt net van een verlies in de middelweight en nu krijgt hij een titleshot op lightheavyweight dat gaat toch nergens over. Dat kun je toch niet verkopen als bedrijf zijnde. En nu mag Victor het proberen omdat Machida niet binnen een maand wil aantreden tegen Jones. Erg raar allemaal.

    Ik vind dat je voor dit soort zaken altijd een backup moet hebben. Jones vs Hendo, backup voor wanneer de challenger uitvalt. Dan zal je dit soort problemen niet hebben. En helemaal belachlijk om een hele card weg te vegen vanwege 1 partij, hahaha om te lachen. Sonnen wil dus vechten, dan nog op zoek naar een andere vechter die graag tegen Sonnen wil zoals een Wanderlei Silva. Probleem opgelost je hebt een nieuwe hoofdpartij die ook nog eens door heel veel publiek gezien wil worden. Denk niet dat Wanderlei nee zou zeggen, die gast zou binnen 1 dag nog een partij aannemen. En volgens mij zijn er genoeg gasten die Sonnen de tyfus in willen slaan.


  23. #123
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by stoet View Post
    Ik begrijp niet waarom iedereen Jones naar benenden haalt, maar hij heeft eerder al aangegeven niet tegen Sonnen te vechten. Die gast komt net van een verlies in de middelweight en nu krijgt hij een titleshot op lightheavyweight dat gaat toch nergens over. Dat kun je toch niet verkopen als bedrijf zijnde. En nu mag Victor het proberen omdat Machida niet binnen een maand wil aantreden tegen Jones. Erg raar allemaal.

    Ik vind dat je voor dit soort zaken altijd een backup moet hebben. Jones vs Hendo, backup voor wanneer de challenger uitvalt. Dan zal je dit soort problemen niet hebben. En helemaal belachlijk om een hele card weg te vegen vanwege 1 partij, hahaha om te lachen. Sonnen wil dus vechten, dan nog op zoek naar een andere vechter die graag tegen Sonnen wil zoals een Wanderlei Silva. Probleem opgelost je hebt een nieuwe hoofdpartij die ook nog eens door heel veel publiek gezien wil worden. Denk niet dat Wanderlei nee zou zeggen, die gast zou binnen 1 dag nog een partij aannemen. En volgens mij zijn er genoeg gasten die Sonnen de tyfus in willen slaan.

    Jackson en Jones hebben gezegd dat Sonnen het probleem niet was, maar dat het kortdag was.
    Daarnaast is Sonnen erg marketable, en zijn enige 2 losses in de laatste jaren komen van de #1 van de wereld.

    Jij kan Sonnen vs Wanderlei leuk vinden, maar het gros van de community lijkt het oneens met je te zijn.
    Mensen kochten tickets voor een titlefight. De rest van de card was gewoonweg niet eens co-main waardig, in veel ogen.


    @t15boxing, je kan makkelijk dat roepen, maar komt dan eens met namen....Machida en Shogun hadden beide al nee gezegd.

  24. #124
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Kortdag?

    Hij heeft toch al een heel kamp eropzitten voor Henderson. dit zou een walk in de park moeten zijn voor Jones.
    Ze vonden Sonnen gewoon te riskant. Wat als Sonnen een takedown zou kunnen forceren en Jones zou kunnen openhalen met een goed geplaatste elleboog....

    Verder is het hebben van een backup erg lastig. Hoe kan je iemand zich 2 of 3 maanden de tering laten trainen om dan mogelijk niet eens te kunnen vechten op de avond.

    en een partij als Sonnen vs Wanderlei is van hele andere orde dan een titlefight. Dat is niet waar de mensen hun dure kaartjes voor hebben gekocht.

    En in deze situatie denk ik niet dat je kan spreken over of iemand het verdient of niet. Zo iemand die dan als replacement mag komen krijgt gewoon een bijzondere kans.
    Last edited by Emilio; 24-08-2012 at 10:42.

  25. #125
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by K-1sunstarr View Post
    Als ik het zo hoor en begrijpt, zie ik Jon Jones niet zomaar naar de HW.
    Je hebt 8 dagen nog om je voor te berieden voor een andere vechter, je bent een vechter, een kampieon en je werkt vooeen bedrijf het is dienst weigeren.

    Wat maakt het uit, je bent de Champ, moet bereid zijn om altijd te vechten als je werkgever je vraagt cq van je verwacht, is een Belt zo belangrijk, met of zonder belt je krijgt toch een dikke salaris!!


    Ik snap dat Dana hier pissig is hierover, en terecht.

    Ik vind CHael Sonnen een lul, maar nu waardeer ik hem als een vechter, hij lult veel maar je kan wel op hem rekenen als je hem nodig hebt.

    Wat mis ik toch de tijd van " PRIDE FC "

    x2

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •