MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 7 of 8 FirstFirst ... 345678 LastLast
Results 151 to 175 of 200
  1. #151
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Anderson Silva Offered to Save UFC 151

    Anderson Silva was close to saving UFC 151.

    According to UFC president Dana White, Silva relayed a message through his manager Ed Soares just moments after White announced on Thursday that UFC 151 was canceled after Jon Jones turned down a fight against Chael Sonnen. The middleweight champion, who admitted he wasn't in the best shape, volunteered to fight on eight days' notice in Las Vegas against another light heavyweight fighter. Unfortunately, he was a few hours late as the promotion had already decided to scrap the event.

    White said he never expected Silva to offer his services and appreciated the offer.

    Jones will now meet Vitor Belfort for the light heavyweight title on Sept. 22 in Toronto after Lyoto Machida turned down the fight due to not having enough time to train.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #152
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #153
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #154
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    65
    vCash
    126000

    Default

    Wat een pussy gedoe zeg de laatste tijd bij die vechters. je zou als dana white toch helemaal gek worden van die watjes, die je megesalarissen geeft. waar is die tijd dat je ook gewoon voor je trots ging vechten en nooit een gevecht zou afwijzen en al helemaal geen titel gevecht. even kleine tijdlijn

    Henderson raakt geblesseerd.

    Machida wijst een titel gevecht voor UFC 151 af tegen Jones
    Belfort wijst een titel gevecht voor UFC 151 af tegen Jones
    Shogun wijst een titel gevecht voor UFC 151 af tegen Jones
    Sonnen accepteert maar Jones wijst af.
    UFC 151 dreigt gecancelled moeten worden maar spiderman gaat het event redden.
    Silva wil een LHW gevecht als main event wel overnemen maar behalve tegen Jones
    Met andere woorden tijdverspilling... UFC 151 wordt toch gecancelled
    En het toppunt vind ik vervolgens dat Machida niet akkoord gaat. hij heeft deze maand nog gevochten en zonder schrammetje en lijkt me dus wel nog in redelijke shape en nog een maand de tijd, kom op zeg. die zou ik echt geen titleshot geven hoor. laat die maar eerst tegen rashad,hendo of davis ofzo

  5. #155
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    @Mma-Rumors:
    Volgens mij is Belfort 151 niet aangeboden, aleen 152.
    Anderson belde pas toen 151 al gecancelled was. (toch klasse)
    En je zegt dat Machida eerst maar tegen Rashad, Hendo of Davis moet. Dit is PRECIES wat hij wil, en waarom hij Jones afsloeg.
    Je kon het al aan hem zien in de kleedkamer en post-presser na zijn Bader fight.
    Hij en Shogun, maken allebei waarschijnlijk nog maar 1x kans op de titel, en dat wilt hij dus optimaal aanpakken.

  6. #156
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Ik mis de oudere generatie vechters zoals chuck liddel met hun mentaliteit van: i'll fight anyone, anytime, anywhere.
    veel vechters van tegenwoordig hebben teveel een diva gedrag. Telkens bitchen over wie ze wel en niet willen vechten blabla. Je bent in dienst van een bedrijf als het ware en je doet gewoon wat er van je gevraagd wordt. Als ik bij een bedrijf werk, dan mag ik toch ook niet zelf bepalen waar, wanneer en hoe ik werk?!

    Ik ben de grootste sonnen hater die er is, maar hij was tenminste bereid om te vechten. Meneer jones is pas 25 en heeft nog lang niet bereikt wat anderson bijvoorbeeld heeft bereikt, maar hij loopt nu al te zeiken over waar hij wel en niet wilt vechten en wie hij waardig genoeg vind als tegenstander. Slechte mentaliteit als je het mij vraagt

  7. #157
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default It's not jones it's the ufc


  8. #158
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Die gasten zijn allemaal doodsbang voor Jones. Dat Jones wonnen weigert tegen sonnen snap ik wel. Sonnen verdient dat ook niet om een titels gevecht tegen Jones te krijgen. Dat slaat ook nergens op

  9. #159
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Die gasten zijn allemaal doodsbang voor Jones. Dat Jones wonnen weigert tegen sonnen snap ik wel. Sonnen verdient dat ook niet om een titels gevecht tegen Jones te krijgen. Dat slaat ook nergens op
    Dat een ongetrainde Machida of Shogun weigert snap je niet?
    Maar dat een getrainde Jones weigert snap je wel?

    Jones heeft aangeven dat Sonnen het probleem niet was (dus ook niet dat Sonnen het niet zou verdienen), maar gewoon een verandering van tegenstander het probleem is.

  10. #160
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    ik had graag gezien dat jones een verschikkelijk pak slaag had uitgedeelt aan cheal sonnen
    ik snap gewoon echt niet dat hij die weigerde
    ik ben er misselijk van ik heb echt het gevoel dat we een grote kampioen kwijt zijn door deze duik actie van jones

  11. #161
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by XanaduNL View Post
    Dat een ongetrainde Machida of Shogun weigert snap je niet?
    Maar dat een getrainde Jones weigert snap je wel?

    Jones heeft aangeven dat Sonnen het probleem niet was (dus ook niet dat Sonnen het niet zou verdienen), maar gewoon een verandering van tegenstander het probleem is.
    machida en Shogun ongetraind hoe kom je daar nou weer bij? die kerels hebben net gevochten en allebij al tegen Jones gestaan. Shogun kan ik nog wel voorstellen, die heeft een titanenstrijd geleverd. Is gewoon nog erg lastig om Jones nog tegen iemand te plaatsen. je voelt al dat zjin tegenstanders al bij voorbaat verloren hebben. dat ze die Gustafson niet tegen hem laten. Dat is zo'n beetje de enige die nog een klein kansje maakt, en het ook echt verdient na zoveel partijen op rij gewonnen te hebben. dat dana zo'n kerel niet naar voren brengt, maar weer met een machida of shogun aankomt. Is denk ik niet markable of zo die gustafson. Ben sowieso niet voor instant remtaches, wanneer de challenger in een korte periode zo dik heeft verloren. Vervolgens na 1 gewonnen partji weer een rematch krijgen angeboden. dat zie je alleen in de ufc terug. die zogenaamde 4mans toernooi, en de meest overtuigende mog tegen Jones, hebben alle 4 op tko en submission verloren van Jones
    Last edited by kooivechter; 25-08-2012 at 10:14.

  12. #162
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Is UFC niet verzekerd tegen dit soort calamiteiten? Als professionele organisatie bouw je toch wel wat zekerheden in helemaal als het om dergelijke bedragen gaat? Vind het wel vreemd dat men geen reserves achter de hand had voor Hendo. Je zet tenslotte je hele card op het spel met 1 gevecht. Niet zo professioneel als gedacht dus.
    Last edited by rollermanskunk; 25-08-2012 at 11:05.

  13. #163
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    @kooivechter, ja ok, maar volgens mij eten vechters hun buik helemaal rond na een gevecht, en rusten ze ook even 2 weken ofzo uit.

    @rollermanskunk, ze hadden genoeg reserves, maar Jones werkte niet mee. De fans kochten kaartjes voor een titlefight, dus dan moet je wel een enorm goede backup hebben om de fans tevreden te houden.

  14. #164
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Jon Jones Apologizes to UFC Fans on Twitter

    UFC light heavyweight champion Jon Jones has taken a beating in the court of public opinion like no fighter could ever lay on him in the Octagon.

    Jones has been subjected to an endless stream of invective since he chose to turn down a replacement fight against Chael Sonnen at UFC 151, which caused UFC president Dana White to pull the plug on the planned Sept. 1 card in Las Vegas.
    Saturday, the champ broke his silence via Twitter, sending out an apology over the course of three tweets.

    Strung together, the tweets from his @jonnybones account read "Carrying the cross for my company's decision. If someone has to take the blame, I will accept full responsibility for the way UFC 151 was canceled. I want to sincerely apologize to all the other athletes/fans who's time and money was waisted [sic]. I feel terrible about the way that was handled."

    Jones was originally scheduled to meet Dan Henderson in the main event, but Henderson was forced to withdraw due to an MCL injury. In the wake of the first event cancelation in Zuffa history, Jones will instead face former light heavyweight champ Vitor Belfort on Sept. 22 in Toronto.
    Be a Warrior, not a Worrier

  15. #165
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    UFC is stom bezig. Gaan ze een kansloze figuur als SOnnen proberen alleen maar door twitter beef in plaats van een echte vervanger voor Hendo. Fuck Dana.
    ik had het gevecht graag willen zien
    we missen gewoon een hele ufc kaart hiermee en sonnen tried to save the day
    Sonnen pakt in mijn ogen wel reps door als enige dit gevecht on 8 days notice te nemem
    Jones is met deze actie veel reps van mij kwijt
    die jackson vond ik al een pannenkoek en bevestigt mijn punt alleen maar ermee

  16. #166
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Antwerp
    Posts
    812
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Chael is en blijft dé man :-)

  17. #167
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    als champ moet je elke uitdaging aangaan helemaal als je fit bent
    en zo what dat hij zijn zin niet krijgt met zijn strategie enz
    dat zijn gewoon ster allures.
    ongelovelijk dat ik dit ooit zeg maar
    cheal sonnen heeft gelijk in zijn intervieuw
    je tekent een contract met het bedrijf wat jou een ster en een miljoenair heeft gemaakt
    en je neukt ze omdat ze een tegenstander wisselen omdat je tegenstander gebleseert is.
    in de k1 met een toernooi heeft er wel eens vaker een invaller gestaan door een blesure dat is vecht sport

  18. #168
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    268
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    als champ moet je elke uitdaging aangaan helemaal als je fit bent
    en zo what dat hij zijn zin niet krijgt met zijn strategie enz
    dat zijn gewoon ster allures.
    ongelovelijk dat ik dit ooit zeg maar
    cheal sonnen heeft gelijk in zijn intervieuw
    je tekent een contract met het bedrijf wat jou een ster en een miljoenair heeft gemaakt
    en je neukt ze omdat ze een tegenstander wisselen omdat je tegenstander gebleseert is.
    in de k1 met een toernooi heeft er wel eens vaker een invaller gestaan door een blesure dat is vecht sport
    x2

    lol zie zijn tweet uit mei 2010



    Daar bovenop dit interview van 17 augustus jongstleden

    Kanan: "Why not just take the fight, do it and make a lot of money?"
    Jones: "I totally agree and I'm not sitting here saying that I wouldn't take the fight, I would take the fight in a heartbeat."

  19. #169
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    ik had het gevecht graag willen zien
    we missen gewoon een hele ufc kaart hiermee en sonnen tried to save the day
    Sonnen pakt in mijn ogen wel reps door als enige dit gevecht on 8 days notice te nemem
    Jones is met deze actie veel reps van mij kwijt
    die jackson vond ik al een pannenkoek en bevestigt mijn punt alleen maar ermee
    Ik geloof niet dat Sonnen de enige is die 'durft' tegen Jones. Dana lijkt me weer een leugenaar die er niet tegen kan dat iemand nee durft te zeggen tegen hem, dus heeft hij de card gewist om een voorbeeld te maken van Jones. Sonnen heeft een grote mond en maakt veel PPV numbers, en dat is waarom ze Sonnen willen maar dat was echt niet de laatste keuze of een situatie waar de card stopt als Jones weigert, dat geloof ik gewoon niet want het is te bizar. Dana Liar White kan het gewoon niet hebben dat Jones en zn team niet tegen een Loser als Sonnen willen vechten aangezien hij het niet verdient. Hij kreeg zn zin niet dus nu wilt hij Jones kapot maken.

  20. #170
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    65
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Ik geloof niet dat Sonnen de enige is die 'durft' tegen Jones. Dana lijkt me weer een leugenaar die er niet tegen kan dat iemand nee durft te zeggen tegen hem, dus heeft hij de card gewist om een voorbeeld te maken van Jones. Sonnen heeft een grote mond en maakt veel PPV numbers, en dat is waarom ze Sonnen willen maar dat was echt niet de laatste keuze of een situatie waar de card stopt als Jones weigert, dat geloof ik gewoon niet want het is te bizar. Dana Liar White kan het gewoon niet hebben dat Jones en zn team niet tegen een Loser als Sonnen willen vechten aangezien hij het niet verdient. Hij kreeg zn zin niet dus nu wilt hij Jones kapot maken.

    zet je haat tegen sonnen opzij en denk even helder en laat het tot je inkomen wat er werkelijk is gebeurd en dan zal je de waarheid vinden... ik heb overigens niks met sonnen en al die andere saaie amerikaanse worstelaars hoor...

  21. #171
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mma-Rumors View Post
    zet je haat tegen sonnen opzij en denk even helder en laat het tot je inkomen wat er werkelijk is gebeurd en dan zal je de waarheid vinden... ik heb overigens niks met sonnen en al die andere saaie amerikaanse worstelaars hoor...
    Ik heb niet eens genoemd dat Henderson blijkbaar al een tijd lang geblesseerd was.

    En Sonnen die al een tijd lang met hem aan trainen was, en opeens uit het niets Twitter beef begint met Jones net op het moment dat Hendo geblesseerd raakt?

    En dan wilt die kale ons laten geloven dat Sonnen 'opeens' werd gebeld om Hendo te vervangen tegen Jones als een laatste poging om de card te redden. Dit is allemaal een soap opera en het is duidelijk dat hier wat anders aan de hand is.
    Nu er meer feiten naar buiten zijn gekomen ben ik ervan overtuigd dat het Zuffa's schuld is en dat Jones de slachtoffer is.

    Geld geld geld. Sonnen is geld waard, daar gaat het om. En als je in de weg staat van het geld zoals Jones, zullen ze je breken in de media. Kijk dan wie ze nu de kans geven. Vitor Belfort, hij verdient ook totaal geen LHW titleshot maar hij heeft een bekende naam.
    Last edited by T15Boxing; 26-08-2012 at 14:58.

  22. #172
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.387
    vCash
    127608

    Default

    Velen haten op de vechters en coaches. Maar laten we eerlijk wezen, als er 1 gevecht wegvalt, ook al is het de main event, dan zou dat toch neit moeten betekenen dat het hele event geschrapt moet worden? Zorg gewoon dat er meerdere interessante gevechten op een kaart staan zodat je in het ergste geval (wegvallen van de main event) alsnog een interessant event over houdt. De vechters op de main card en undercard zullen nu niet kunnen vechten en niet betaald worden. Vooral de mensen in de lagere divisies van de card hebben het geld hard nodig om te kunnen blijven trainen en vechten. Want we weten ook allemaal dat in de UFC geweldig is, maar dat je daarnaast niets anders mag doen. Het is UFC of niets voor de vechters.

  23. #173
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    65
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Velen haten op de vechters en coaches. Maar laten we eerlijk wezen, als er 1 gevecht wegvalt, ook al is het de main event, dan zou dat toch neit moeten betekenen dat het hele event geschrapt moet worden? Zorg gewoon dat er meerdere interessante gevechten op een kaart staan zodat je in het ergste geval (wegvallen van de main event) alsnog een interessant event over houdt. De vechters op de main card en undercard zullen nu niet kunnen vechten en niet betaald worden. Vooral de mensen in de lagere divisies van de card hebben het geld hard nodig om te kunnen blijven trainen en vechten. Want we weten ook allemaal dat in de UFC geweldig is, maar dat je daarnaast niets anders mag doen. Het is UFC of niets voor de vechters.
    klopt zeker en doordat er zoveel cards tegenwoordig zijn de main events minder en vormen ze soms maar zelfs 1 groot gevecht zoals 151! daar moet de UFC toch een klein beetje mee opletten. overigens moeten we wel eerlijk zijn dat de UFC ook behoorlijk veel pech had de laatste tijd met die injury bug... voor hetzelfde geldt was het niet nodig om lombard naar 149(geloof ik) te halen en had je hem op UFC 151 laten vechten en was Koscheck ook niet injured en had je gewoon nog ellenberger vs koscheck wat een toppartij zou zijn en haal je nog een leuke match ergens uit 152 ofzo en was het nog mooi opgelost.

  24. #174
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Antwerp
    Posts
    812
    vCash
    126000

    Default

    een kampioen vecht (als ie in conditie is en niet geblesseerd is) tegen anyone at anytime, punt.

  25. #175
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by ol4a View Post
    Jon Jones heeft alle recht om van het gevecht af te zien, hij moet in de kooi staan en zet zijn naam, reputatie en gezondheid op het spel voor ons vermaak. Gary Goodridge was ook zo'n vechter die alles deed voor het publiek, nu zijn die man zijn hersenen puin en hij functioneert niet meer als een gezond mens. Wie praat er nu nog over good old Gary Goodridge? Precies niemand! Toen Brock kampioen was vond iedereen hem geweldig, toen hij werd vernederd door Cain sprak iedereen shit over hem en als Jon Jones zou verliezen zou hem het zelfde overkomen.

    Dana is alleen maar boos omdat het geld kost, niks meer en niks minder.
    Als ie een goede fightcard had zou dit evenement niet gecancelled hoeven worden, dit valt hem dus te verwijten. Hij schuift het nu in de schoenen van Jon Jones en iedereen geeft hem maar gelijk. Jones zijn strategie is om iemand uitvoerig te bestuderen, dat kan nu niet en je weet dus ook niet hoe zijn state of mind is als hij zich niet heeft kunnen voorbereiden.

    Voor de overige vechters is het echt sneu, maar de UFC is hun werkgever en niet Jon Jones en moeten ze het dus de UFC aanrekenen. Maar ja, als je genoeg herrie maakt en de schuld op anderen schuift zullen velen achter je aanhuppelen...
    Ik ben ik het 100% mee eens. Jones - ongeacht wat je van hem vindt - is de champ een heeft dus veel meer te verliezen als Sonnen. Jones bereidt zich blijkbaar uitvoerig voor op zijn tegenstander en dat is ook zijn goedrecht. Dana had gewoon een betere card moeten bouwen zodat dit event ook zonder deze partij door had kunnen gaan.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •