MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 12 1234511 ... LastLast
Results 1 to 25 of 278
  1. #1
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    www.fight.nl
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default PERSBERICHT: Badr Hari stopt als kickbokser en vertrekt naar V.S. voor bokscarričre

    PERSBERICHT

    Badr Hari stopt als kickbokser en vertrekt naar Amerika voor bokscarričre.

    Badr Hari heeft besloten om zijn kickbokscarričre te beëindigen en een carričre als bokser te beginnen. Op 28 januari 2012 zal Badr Hari voor de allerlaatste keer in de ring verschijnen als kickbokser op het IT’S SHOWTIME-gala dat wordt georganiseerd in de WTC Expo in Leeuwarden.

    Na dit gevecht vertrekt hij definitief naar Amerika om zich daar 100% te storten op zijn bokscarričre.

    Dit bericht zal voor de vele miljoenen kickboksliefhebbers met een brok in de keel gelezen worden, maar de bokssport zal deze charismatische vechter met open armen ontvangen.

    Badr Hari wordt in Amerika gezien als de man die de bokssport van nieuw elan kan voorzien en wordt gezien als een mengeling van Mohammed Ali en Mike Tyson.

    Badr wil niet zomaar afscheid nemen en daarom heeft hij Gökhan Saki uitgekozen als zijn allerlaatste tegenstander in het kickboksen. Vele miljoenen vechtsportliefhebbers willen al jaren deze clash zien en krijgen nu dus de gelegenheid.

    Indien de K-1 dit jaar nog een World Grand Prix organiseert, zal Badr ook daar aan deelnemen. De finale daarvan is gepland op 10 december in China. Of deze World Grand Prix überhaupt doorgaat, hangt af van of de K-1 tijdig zijn openstaande schulden aan o.a. IT’S SHOWTIME kan voldoen. Indien niet, dan zal het gevecht van 28 januari nog het enige en dus laatste gevecht van Badr Hari als kickbokser zijn.

    In de WTC Expo te Leeuwarden wordt een gigantisch mooie vechtsportarena gebouwd waarin alle toeschouwers het gevoel hebben dat ze zelf in de ring staan. Helaas kunnen slechts 5000 toeschouwers dit evenement live meemaken.
    De voorverkoop start 15 oktober en alleen op deze dag zijn kaarten van € 125 euro te verkrijgen voor € 100.

    Matchmaking 28 januari 2012 in Leeuwarden:

    Badr Hari vs Gökhan Saki
    Daniel Ghita vs Hesdy Gerges (IT’S SHOWTIME-wereldtitel heavyweight)
    Tyrone Spong vs Melvin Manhoef
    Errol Zimmerman vs Rico Verhoeven
    Ben Edwards vs Ricardo van den Bos
    Murat Direkçi vs Robin van Roosmalen
    Lhoucine ‘Aussie’ Ouzgni vs Yohan Lidon (IT’S SHOWTIME-wereldtitel 73kg max)
    Gago Drago vs Hinata Watanabe
    Chahid Oulad El Hadj vs Harut Grigorian
    Danyo Ilunga vs Mourad Bouzidi
    Michael Duut vs Anderson ‘Braddock’ Silva
    Henry van Opstal vs Hafid el Boustati

    Voor voorverkoopadressen en het allerlaatste nieuws: www.fight.nl of download de gratis IT’S SHOWTIME app op uw smartphone.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Goh wat jammer zeg, vond het toch altijd een spectaculaire knokker!
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Vind het ook erg jammer.. zag Badr graag in de ring... zijn vechtstijl is nu eenmaal erg attractief.

    An sich kan zijn keuze voor het boksen goed uitpakken... hij kan daar in 1 match verdienen wat hij met kickboksen op een half jaar verdiend ofzo.

    Succes!
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  4. #4
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    344
    vCash
    126000

    Default

    Op zich jammer echter kan hij in Amerika meer geld verdienen maar is hij nooit de echte K1 kampioen geworden en blijft hij nu de gevaarlijke favoriet die het (nog)niet echt waar gemaakt heeft. Ik hoop dat ie het redt ,want het is nu op het boven lichaam gericht en hij heeft geen sterke kin.

  5. #5
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het aan de ene kant vet! andere kant jammer!

  6. #6
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Gelijk heeft hij, er moet brood op de plank. MMA was niet echt een optie, K 1 is meer dood dan levend.
    Succes Badr !

  7. #7
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    heel jammer voor kickboks fans, maar gun badr een mooie boks toekomst.
    dikke line up, jammer dat er maar 5000 kaarten beschikbaar zijn. dat zal snel gaan dit keer.

  8. #8
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    persoonlijk vind ik het erg jammer. ik zie hem liever als kickbokser dan als bokser maar ik snap zijn keuze enigzins wel. in boksen kan hij meer centen verdienen.
    maar eh... een menging tussen tyson en ali?! don't make me laugh. met zijn wijde brawler punches en suspect chin heb ik mijn twijfels of hij wat in te brengen heeft tegen de toppers... maarja we zullen het vanzelf zien

  9. #9
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    98
    vCash
    126000

    Default

    IK HEB DIT EEN AANTAL DAGEN GELEDEN AL GEMELD !!! IEDEREEN DACHT DAT HET EEN BROODJE AAP VERHAAL WAS, ZIE HIER DE WAARHEID.

  10. #10
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    the hague
    Posts
    374
    vCash
    126000

    Default

    "Badr Hari wordt in Amerika gezien als de man die de bokssport van nieuw elan kan voorzien en wordt gezien als een mengeling van Mohammed Ali en Mike Tyson"

    Moet de eerste Amerikaan nog tegenkomen die er zo over denkt...

  11. #11
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Wat jammer zeg
    Groot verlies voor de kickbokswereld.
    Hoop dat hij n grote naam wordt in de bokswereld.

  12. #12
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    98
    vCash
    126000

    Default

    Melvin vs Spong , ik denk een partij waar iedereen al jaren op aan het wachten was !!!

  13. #13
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Dit is inderdaad beter voor iedereen
    K1 is toch al dood en
    in de bokssport zijn ze ten minste niet te schijterig om sancties uit te delen aan onsportieve vechters
    "If you have to stop and think, it's too late"

  14. #14
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Chane View Post
    Wat jammer zeg
    Groot verlies voor de kickbokswereld.
    Hoop dat hij n grote naam wordt in de bokswereld.


    -Sheldon: Is that sarcasm?-
    "If you have to stop and think, it's too late"

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Succes Badr!

    Ben benieuwd naar zijn eerste bokswedstrijd in ieder geval.


  16. #16
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by faro View Post
    IK HEB DIT EEN AANTAL DAGEN GELEDEN AL GEMELD !!! IEDEREEN DACHT DAT HET EEN BROODJE AAP VERHAAL WAS, ZIE HIER DE WAARHEID.
    Wil je een snoepje nu?

    OT: Jammer, had hem liever zien blijven kickboksen maar hier verdient hij flink wat meer $$$ mee.


  17. #17
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Quote Originally Posted by Fyodor View Post
    Wil je een snoepje nu?

    OT: Jammer, had hem liever zien blijven kickboksen maar hier verdient hij flink wat meer $$$ mee.
    Geef hem maar wat extra Vcash....

  18. #18
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    nou ben benieuwd hoe ie het er als bokser vanaf gaat brengen

  19. #19
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Erg jammer, al heb ik zo'n voorgevoel dat dit niet lang zal duren. Hij zal binnen de kortste keren een been tevoorschijn toveren als het even niet lekker loopt.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  21. #21
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    It's all about the money.
    Wel jammer voor de kickbokssport. Of je nou een fan of een hater was, Badr was wel een persoonlijkheid in de kickbokssport. (ik denk dat zelfs Dirk5 hem stiekem zal gaan missen straks )

  22. #22
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Weet toevallig iemand, waar Badr in Amerika zal gaan trainen? Ik weet dat Badr graag bij Freddy Roach wilde trainen maar ik weet niet of dat gelukt is.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    maar eh... een menging tussen tyson en ali?! don't make me laugh. met zijn wijde brawler punches en suspect chin heb ik mijn twijfels of hij wat in te brengen heeft tegen de toppers... maarja we zullen het vanzelf zien
    dus dit, aan hoogmoed geen gebrek... met die kin en techniek wordt hij kapot gemaakt door iedere subtopper, laat staan topper

  24. #24
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ik wens em veel succes en denk persoonlijk dat ie op een gegeven moment wel weer terug komt als het wat beter gaat (of dat het boksverhaal natuurlijk niet wil). Je weet hoe dat gaat met vechters die ergens mee 'stoppen'.

  25. #25
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    www.fight.nl
    Posts
    237
    vCash
    126000

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •