MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 9 of 10 FirstFirst ... 5678910 LastLast
Results 201 to 225 of 245
  1. #201
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Onzin, in dit topic bekritiseer ik bijvoorbeeld de reactie van Dekkers, maar dat had ik ook gedaan als ie over welke andere sporter in deze vorm gemaakt zou zijn. Ik denk dat dat voor anderen ook geldt. Ik denk dat jij dus voorbarige conclusies trekt.
    x6!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  2. #202
    Join Date
    May 2012
    Posts
    266
    vCash
    30500

    Default


  3. #203
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Capo dei capii View Post
    Toen hij bij GG zat nam hij zijn beatings tenminste als een man en niet als een bitch.

  4. #204
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    x7! heb niks tegen glory, sterker nog ben fan van veel glory vechters. zeker als het om Nieky en Marloes gaat!. ik vind het meer een bitch gedoe van sommige nederlandse (inmiddels ex-)helden die maar blijven bitchen. Ik vind trouwens echt het toppunt van oncollegiale tijd. Als overeem nou een vechter was die even overstak en meteen na de eerste succes eruit naaide oké. Maar overeem heeft notabene glory op de kaart gezet, titels binnen gehaald alsof het niets was en tuurlijk heeft glory daar zijn bijdrage aangeleverd maar ga nou niet doen alsof overeem niks meer is zonder glory. ik vind het ook echt een verkeerde arrogantie, alsof alistair daar al die tijd was bediend door een ps3 controller, raar dat die credits niet heeft na al die succes, zeker als je leest hoe gewaardeerd hij was nog enkele jaren geleden. geef die jongen een kans om z'n eigen pad te volgen, hij heeft immers genoeg gedaan voor glory en Dana zei al na die overeem gedoe dat die geen zaken meer wil doen met Glory. het is niet voor niets dat een van de beste BW's vrouwen niet in de UFC roster zit en einemo meteen weggeflikkert is en Siyar niet meer onder glory vecht. waarom wordt die trouwens niet zo hard aangepakt??. Over siyar gesproken, volgens de glory gedachte beredeneren we na 1partij kunnen we zien. Maar ramon wat heeft Siyar dan al die tijd verspilt bij glory, een beter ufc debut kon gewoon niet. daar hoor je niks over.

  5. #205
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Ik vraag me af als hij van Bigfoot had gewonnen wat GG erover te zeggen had

  6. #206
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Diaz bros View Post
    x7! heb niks tegen glory, sterker nog ben fan van veel glory vechters. zeker als het om Nieky en Marloes gaat!. ik vind het meer een bitch gedoe van sommige nederlandse (inmiddels ex-)helden die maar blijven bitchen. Ik vind trouwens echt het toppunt van oncollegiale tijd. Als overeem nou een vechter was die even overstak en meteen na de eerste succes eruit naaide oké. Maar overeem heeft notabene glory op de kaart gezet, titels binnen gehaald alsof het niets was en tuurlijk heeft glory daar zijn bijdrage aangeleverd maar ga nou niet doen alsof overeem niks meer is zonder glory. ik vind het ook echt een verkeerde arrogantie, alsof alistair daar al die tijd was bediend door een ps3 controller, raar dat die credits niet heeft na al die succes, zeker als je leest hoe gewaardeerd hij was nog enkele jaren geleden. geef die jongen een kans om z'n eigen pad te volgen, hij heeft immers genoeg gedaan voor glory en Dana zei al na die overeem gedoe dat die geen zaken meer wil doen met Glory. het is niet voor niets dat een van de beste BW's vrouwen niet in de UFC roster zit en einemo meteen weggeflikkert is en Siyar niet meer onder glory vecht. waarom wordt die trouwens niet zo hard aangepakt??. Over siyar gesproken, volgens de glory gedachte beredeneren we na 1partij kunnen we zien. Maar ramon wat heeft Siyar dan al die tijd verspilt bij glory, een beter ufc debut kon gewoon niet. daar hoor je niks over.
    Als Siyar van DHK verliest op 3 Maart krijgen we weer het zelfde te horen.

  7. #207
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Als Siyar van DHK verliest op 3 Maart krijgen we weer het zelfde te horen.
    Waarom denk je dat ?

  8. #208
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Waarom denk je dat ?
    Omdat er een patroon in zit. Alle ex GG vechters die verliezen worden zo behandeld. Eerst Starring daarna Overeem en daarna Siyar?

  9. #209
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Ik denk dat bij Overeem wel een ander verhaal is , ze met badblood uitelkaar gegaan.

  10. #210
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Ik denk dat bij Overeem wel een ander verhaal is , ze met badblood uitelkaar gegaan.
    Bij Siyar is het ook niet even soepel gegaan alleen die was financieel minder aantrekkelijk voor GG dan Alistair dus dat is minder naar buiten gebracht...

  11. #211
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Dankzij dit commentaar gaan ze voorlopig met pijn in hun hart de ex GG,ers niet de grond in boren om ons ongelijk te bewijzen. Daarna wordt het vanzelf weer als vanouds. Maar ja, hoe minder het je gegunt wordt, hoe mooier het is als je iets bereikt.

  12. #212
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Diaz bros View Post
    x7! heb niks tegen glory, sterker nog ben fan van veel glory vechters. zeker als het om Nieky en Marloes gaat!. ik vind het meer een bitch gedoe van sommige nederlandse (inmiddels ex-)helden die maar blijven bitchen. Ik vind trouwens echt het toppunt van oncollegiale tijd. etc..
    ik kan er met mn hoofd niet bij dat zo'n onprofessionele organisatie de touwtjes in handen heeft.. Tuurlijk heeft overeem als een idioot gevochten maar dan ff natrappen, lekker kinderachtig.. Geen wonder dat steeds meer vechters/MMA fans zich beginnen af te keren van GG... zonde hoor

  13. #213
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Son & Breugel! View Post
    Volgens mij is dit niet een GG kwestie maar een kwestie van respect voor elkaar!!

    Errol zimmermans op twitter: @Alistairovereem jammer maat op na de volgende


    Dus heeft gewoon niks met GG te maken maar met respect voor elkaar!!
    Ik pak nog even deze quote erbij, want die vind ik wel belangrijk.

    Natuurlijk hebben de uitspraken van Dekkers en Jamilia indirect het gevolg dat mensen niet al te best denken over GG, maar in deze vind ik dat niet helmaal terecht. De uitspraken staan op zich en vallen de personen aan te rekenen die ze daadwerkelijk maken. Het kan ook anders en dat zie je aan de reactie van Zimmerman en die vertegenwoordigt net zo goed GG. Dan zeggen we ook niet met z'n allen van god wat gaat GG er volwassen mee om. Wat dat betreft zijn we dan niet helemaal consequent. Waarom zouden de negatieve opmerkingen immers representatiever zijn dan de positieve...?
    Last edited by Facade; 16-02-2013 at 12:00.

  14. #214
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Zimmerman gaat toch niet over het GGmanagement.

  15. #215
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Ik pak nog even deze quote erbij, want die vind ik wel belangrijk.

    Natuurlijk hebben de uitspraken van Dekkers en Jamilia indirect het gevolg dat mensen niet al te best denken over GG, maar in deze vind ik dat niet helmaal terecht. De uitspraken staan op zich en vallen de personen aan te rekenen die ze daadwerkelijk maken. Het kan ook anders en dat zie je aan de reactie van Zimmerman en die vertegenwoordigt net zo goed GG. Dan zeggen we ook niet met z'n allen van god wat gaat GG er volwassen mee om. Wat dat betreft zijn we dan niet helemaal consequent. Waarom zouden de negatieve opmerkingen immers representatiever zijn dan de positieve...?
    Ten eerste omdat een positieve reactie als die van zimmerman "normaal"is. Ten tweede omdat er meer negatieve reacties van de GG nuthuggers komen dan positieve.

    Ik ben blij dat errol wel normaal kan reageren. Het siert hem dat hij boven de ellende die GG met overeem heeft/had staat.

  16. #216
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ga toch weg man. Toen overeem nog bij GG zat was overeem top, de beste een goeie peer enz enz. Nu is hij weg bij GG en nu is het in een keer een gast die geen respect had voor zijn team. Wat is dat toch met die GG groupies man, heeft GG bruinetonghalendehoning wat jouw slag volk aantrekt? Nu is ramon een topgozer, wat is hij als hij mot krijgt met glory in de toekomst?

    Waar zeg ik dat Ramon een top gozer is?
    ik zeg alleen dat hij een goede vechter is, en ik zeg juist dat ik eerst nog eens moet zien of hij zoiets gelijkwaardigs kan neerzetten als GG heeft gepresteerd de afgelopen jaren.


    en voor Rverm: Ik, ex van Alistair, nee hoor! in geen duizend jaar!
    Ik zeg alleen dat ik het een afknapper vind, hoe hij zich laatste periode heeft geprofileerd, en de manier van hoe hij is weggegaan bij GG
    is erg laag. Ik als fan van GG vind het gewoon jammer en teleurstellend hoe het gelopen is. En heb als close-fan mijn eigen redenen om dit te vinden jegens hem.

    Liefs Jamila

  17. #217
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Waar zeg ik dat Ramon een top gozer is?
    ik zeg alleen dat hij een goede vechter is, en ik zeg juist dat ik eerst nog eens moet zien of hij zoiets gelijkwaardigs kan neerzetten als GG heeft gepresteerd de afgelopen jaren.


    en voor Rverm: Ik, ex van Alistair, nee hoor! in geen duizend jaar!
    Ik zeg alleen dat ik het een afknapper vind, hoe hij zich laatste periode heeft geprofileerd, en de manier van hoe hij is weggegaan bij GG
    is erg laag. Ik als fan van GG vind het gewoon jammer en teleurstellend hoe het gelopen is. En heb als close-fan mijn eigen redenen om dit te vinden jegens hem.

    Liefs Jamila
    Dus is je blik vertroebeld en kun je geen objectieve mening hebben en of geven immers als fan ben je niet afvallig aan degene van wie je fan bent.
    Mondje maar lekker dicht houden met je sarcastische opmerkingen, kut

  18. #218
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Een objectieve mening... tja...


    Maar het butthurt gehalte is wel sterk ja. Erg sterk.





    Voor Jamila:



  19. #219
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post

    en voor Rverm: Ik, ex van Alistair, nee hoor! in geen duizend jaar!
    Ik zeg alleen dat ik het een afknapper vind, hoe hij zich laatste periode heeft geprofileerd, en de manier van hoe hij is weggegaan bij GG
    is erg laag. Ik als fan van GG vind het gewoon jammer en teleurstellend hoe het gelopen is. En heb als close-fan mijn eigen redenen om dit te vinden jegens hem.

    Liefs Jamila
    Waar zeg ik dat je de ex ben van Alistair? Ik zei alleen "aldus de ex van..." En ook jij weet dat ik daar niet Alistair mee bedoel maar een ander belangrijk persoon binnen GG.... Dus doe niet alsof je negens van af weet en je als fan reageert...

  20. #220
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Wel een positieve tweet van Zimmerman plaatsen en van Ramon alleen de negatieve ..... Weten jullie überhaupt wel de definitie van objectief ? Volgens mij heb ik dit woord hier wel 100 keer voorbij zien gaan en alleen van dezelfde toppers (jullie weten wel wie ik hiermee bedoel ) ! Zit er geen ander woord in jullie vocabulaire ?? Daarnaast ook nog namen googlen en deze op mixfight zetten ..... Hoe diep kan men zinken ! Juist diegene die hun echte naam hier gebruiken , hebben niets te verbergen .... Maar juist diegene met hun zielige schuilnamen hebben allemaal de grootste mond achter hun Ipadje van de blokker. Succes verder,

  21. #221
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    Wel een positieve tweet van Zimmerman plaatsen en van Ramon alleen de negatieve ..... Weten jullie überhaupt wel de definitie van objectief ? Volgens mij heb ik dit woord hier wel 100 keer voorbij zien gaan en alleen van dezelfde toppers (jullie weten wel wie ik hiermee bedoel ) ! Zit er geen ander woord in jullie vocabulaire ?? Daarnaast ook nog namen googlen en deze op mixfight zetten ..... Hoe diep kan men zinken ! Juist diegene die hun echte naam hier gebruiken , hebben niets te verbergen .... Maar juist diegene met hun zielige schuilnamen hebben allemaal de grootste mond achter hun Ipadje van de blokker. Succes verder,
    Waar heb je het hiermee over?
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  22. #222
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    Wel een positieve tweet van Zimmerman plaatsen en van Ramon alleen de negatieve ..... Weten jullie überhaupt wel de definitie van objectief ? Volgens mij heb ik dit woord hier wel 100 keer voorbij zien gaan en alleen van dezelfde toppers (jullie weten wel wie ik hiermee bedoel ) ! Zit er geen ander woord in jullie vocabulaire ?? Daarnaast ook nog namen googlen en deze op mixfight zetten ..... Hoe diep kan men zinken ! Juist diegene die hun echte naam hier gebruiken , hebben niets te verbergen .... Maar juist diegene met hun zielige schuilnamen hebben allemaal de grootste mond achter hun Ipadje van de blokker. Succes verder,
    Je bedoelt davinci aka rembrandt aka Bas Boon?

  23. #223
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Zitten jullie nog hiermee?? Vroeger kon de volgende dag de vis in de krant, nu word er 2wkn oeverloos doorgezaagd.



  24. #224
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rene37 View Post
    Zitten jullie nog hiermee?? Vroeger kon de volgende dag de vis in de krant, nu word er 2wkn oeverloos doorgezaagd.
    Klopt helemaal rene37 , maar vind het gewoon onterecht , vandaar .

  25. #225
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Je bedoelt davinci aka rembrandt aka Bas Boon?
    Als dat het enige is wat je hieruit opmaakt.... Pffff...

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •