MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 14 of 17 FirstFirst ... 41011121314151617 LastLast
Results 326 to 350 of 412
  1. #326
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    1.300
    vCash
    126000

    Default

    Eensch Marco. Dit was in de verste verte nog geen down!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #327
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Dit was 1000% een down, Ilunga is aangeslagen na de eerste rechterhoek, houdt weliswaar z'n handen bij z'n hoofd maar z'n benen zijn spaghetti. Nadat Mufadel de wedstrijd stop valt ie bijna struikelend naar voren.

  3. #328
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Mufadel is een hele goede scheids, die in het (kick)boksen echt wel weet hoe en wat de regels zijn. Maar als de Athletic Commissie deze opdracht had gegeven, zou dat ook op de 'rules-meeting' gezegd moeten worden en zou het bij de vechters bekend moeten zijn. Dit was blijkbaar niet het geval, gezien de verbaasde reacties van de vechters/trainers/commentatoren etc etc.
    Scheidste hij ook Duut en spong? Dan had ie spong ook wel kunnen uittellen, maar hij gaf niet eens 8 tellen. Terwijl het wel een knockdown was.

  4. #329
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Dikke fail van Mufadel. Na het gekloot van Joop gaan we nu dus verder met het gestuntel van Mufadel. Exit Mufadel schat ik zo in.

    Desalniettemin heb ik me afgelopen nacht aardig vermaakt met mooie partijen en een paar aardige ko's met helaas een anti-climax in de finale.

  5. #330
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Voordat er weer indianen verhalen komen.
    De scheids had de opdracht van de athletic commissie om de partij te staken bij een eerste down en geen knock downs te geven aangezien het de derde wedstrijd van de avond was. Aangezien Glory de Amerikaanse markt op wil zal men volgens de regels moeten leven van de athletic commissie.

    scheids heeft alleen maar die opdracht uitgevoerd
    Het is goed dat jullie vantevoren iedereen even inlichten omtrent de regels anders zou je achteraf nog gezeik krijgen ook....

  6. #331
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BB View Post
    Scheidste hij ook Duut en spong? Dan had ie spong ook wel kunnen uittellen, maar hij gaf niet eens 8 tellen. Terwijl het wel een knockdown was.
    wellicht gelden er voor de finale andere regels. ik zou het anders niet kunnen verklaren.
    en Mufadel is een top scheids, om hem nu af te schrijven is overdreven.

  7. #332
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    wellicht gelden er voor de finale andere regels. ik zou het anders niet kunnen verklaren.
    en Mufadel is een top scheids, om hem nu af te schrijven is overdreven.
    x2. Als BB de post van Bas Boon beter had gelezen had deze vraag niet gesteld hoeven worden.

  8. #333
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    x2. Als BB de post van Bas Boon beter had gelezen had deze vraag niet gesteld hoeven worden.
    Dat kan zijn , hoor dat ik niet goed kan lezen. Maar een knockdown n is altijd 8 tellen, dat heeft niks met goed lezen te make, toch? Het is sowieso een domme regel, want wat moeten die boksers dan wel niet ? 12 ronden van 3 minuten? Maar goed daar kan glory niks aan doen.
    Last edited by BB; 23-06-2013 at 14:23.

  9. #334
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    De scheids had de opdracht van de athletic commissie om de partij te staken bij een eerste down en geen knock downs te geven aangezien het de derde wedstrijd van de avond was.
    Dus wat er gebeurde in de partij van Spong vs Duut heeft niets te maken met de laatste wedstrijd. Of je had je vraag beter moeten formuleren.

  10. #335
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Dus spong had minimaal 8 tellen moeten hebben. Dat is een fout van de scheids om die niet te geven. Niet dat het verder iets uitmaakt. Maar als we het hebben over fouten van de scheids dan is dit er wel degelijk 1.

  11. #336
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Ik ben het met je eens dat het raar is dat de ASC de regels aan kan passen, maar bij 12x3 kan je in pricipe max 4 knockdowns krijgen, bij een kickboxtoernooi per wedstrijd 2, dus als je de finale haalt kan je er theoretisch al 4 tegen hebben...

  12. #337
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Ik ben het met je eens dat het raar is dat de ASC de regels aan kan passen, maar bij 12x3 kan je in pricipe max 4 knockdowns krijgen, bij een kickboxtoernooi per wedstrijd 2, dus als je de finale haalt kan je er theoretisch al 4 tegen hebben...
    In principe, maar daar koop je hier niks voor. Ilunga heeft geen KD,s tegen gehad bij mijn weten, op deze manier ontneem je die jongen een kans op de winst ( niet dat hij veel kans had om nog te winnen). Als dit de opgedragen regels waren dan kan de scheids er uiteraard niks aan doen, hem valt niks te verwijten en heeft dan zelfs goed zijn werk gedaan.

    Het is wel een anticlimax voor de fans, en dat is niet handig als je als buitenlandse organisatie naam probeert te maken in een chauvinistisch land waar de sport ook nog eens niet heel populair is.

  13. #338
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Als de ASC het heeft bevolen had GLORY dat van te voren naar de vechters en de fans toe moeten communiceren. Want nu krijg je inderdaad 'indianenverhalen' en blijf je maar erachteraan hollen om te vertellen dat het door de opdracht van de ASC komt wat niet gelijk door iedereen wordt gelooft.

  14. #339
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Als die regel word gehanteerd dan gaan ze niet de regels voor de finale aanpassen omdat Ilunga geen KD's tegen heeft gekregen. Ik ben het overigens in grote delen helemaal met je eens hoor, ik vind het alleen erg makkelijk om de schuld in de schoenen van Mufadel te schuiven zonder het achterliggende verhaal te kennen.

  15. #340
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Als die regel word gehanteerd dan gaan ze niet de regels voor de finale aanpassen omdat Ilunga geen KD's tegen heeft gekregen. Ik ben het overigens in grote delen helemaal met je eens hoor, ik vind het alleen erg makkelijk om de schuld in de schoenen van Mufadel te schuiven zonder het achterliggende verhaal te kennen.
    Had de scheids nu wel of geen 8 tellen moeten geven aan Spong in die partij tegen Duut? Wat vind jij ?

  16. #341
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Duut vond ik al was het kort toch wel top, hoe die de partij aanging met Spong verdient wel respect, gewoon gaan, en het was hem uiteindelijk bijna gelukt ook. Hoe Spong hem dan natuurlijk onmiddellijk terug pakt is "kat in het nauw" en "ervaring " verhaal die fenomenaal uitpakt voor de kijkende toeschouwers en voor Spong. Prachtige "te korte" pot!!

    Ook mooi hoe Ghita duidelijk maakt dat er nog steeds met hem rekening moet gehouden worden!!

    Mooi gala in ieder geval.. spijtig van de finale maar uiteindelijk terechte winnaar!! Tyrone Spong!!

  17. #342
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Dat het gecommuniceerd had moeten worden ben ik met je eens, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij de wedstrijd zomaar stopt. Daarvoor draait ie gewoon te lang mee.
    Je weet maar nooit, kijk maar naar sommige beslissingen van Joop Ubeda.

  18. #343
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Voor mij had Spong 8 tellen moet krijgen..Maar ik ben geen scheids..

  19. #344
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by BB View Post
    Had de scheids nu wel of geen 8 tellen moeten geven aan Spong in die partij tegen Duut? Wat vind jij ?
    Ik had daar 8 tellen gegeven.

  20. #345
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Als die regel word gehanteerd dan gaan ze niet de regels voor de finale aanpassen omdat Ilunga geen KD's tegen heeft gekregen. Ik ben het overigens in grote delen helemaal met je eens hoor, ik vind het alleen erg makkelijk om de schuld in de schoenen van Mufadel te schuiven zonder het achterliggende verhaal te kennen.
    Ik bedoel ermee te zeggen dat het een regel van niks is omdat hij in dit geval 1 KD tegen krijgt en het is klaar. Mufadel kan hier idd niks aan doen, regels zijn regels. Eigen rechtertje spelen omdat je het er niet mee eens bent moet je niet doen als scheids zijnde.

  21. #346
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik bedoel ermee te zeggen dat het een regel van niks is omdat hij in dit geval 1 KD tegen krijgt en het is klaar. Mufadel kan hier idd niks aan doen, regels zijn regels. Eigen rechtertje spelen omdat je het er niet mee eens bent moet je niet doen als scheids zijnde.
    Dat bedoel ik ook niet te zeggen, iedereen kijkt hier op een stream van matige kwaliteit, niemand heeft in de ogen van Ilunga kunnen kijken, maar duidelijk was dat ie zwaar aangeslagen was, en bijna struikelend voorover viel nadat Mufadel de partij stopte. Scheidsrechters staan er ook voor de gezondheid van de vechters. Het is ook erg makkelijk roepen vanaf de zijnlijn, ga anders zelf eens de ring in om te scheidsen..

  22. #347
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guytje View Post
    Duut vond ik al was het kort toch wel top, hoe die de partij aanging met Spong verdient wel respect, gewoon gaan, en het was hem uiteindelijk bijna gelukt ook. Hoe Spong hem dan natuurlijk onmiddellijk terug pakt is "kat in het nauw" en "ervaring " verhaal die fenomenaal uitpakt voor de kijkende toeschouwers en voor Spong. Prachtige "te korte" pot!! Tyrone Spong!!
    Duut werd veel te gretig na die knock down. Spong buitte dat zeer bekeken uit. Had niet het gevoel dat hij een kat in het nauw was. Die eerste knock down zag ie niet aankomen. Had een duur foutje kunnen zijn. Jammer voor Duut, maar zeker respect. Echter Spong is buitencategorie, en dat is Duut zeker niet.

  23. #348
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    je zag duidelijk dat spong veel heeft getraind op het gebied van boksen.
    hij vocht echt als een bokser en denk dat ie het zomaar ver kan schoppen in het boksen
    Last edited by tidelot; 23-06-2013 at 15:28.

  24. #349
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Of Spong nou 8 tellen had gehad of niet, Duut was zowieso wel KO gegaan.
    Spong zijn bokswerk is echt top! Je ziet dat hij veel met Pedro Diaz traint.

    Ik zou Spong wel in een MMA partij tegen Rampage willen zien (puur of te kijken wie er beter stootwerk afleverd).

    Ik hoop op Spong vs Saki, wordt een knalpot!
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  25. #350
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.003
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    You should read, It does not say i agreed with the decision, but from what i heard they had to follow those rules!
    My fault Bas.... i was emotional on this one, didn`t read and think clearly. I just felt that Danyo was robbed a chance, not title or purse. Maybe Ty had won clearly but we will never know. I only know Danyo very well and know that he can hold against. But he had 2 exhausting fights before. So on top Ty had big advantage. Its easier to accept a loss on points or KO.

    If its the rules, its the rules and we look forward to the future....
    Workshops, Camps & Education: www.K-1StarsLive.com - Fightsports Management: www.StarCreator.eu

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •