MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 129 of 144 FirstFirst ... 2979119125126127128129130131132133139 ... LastLast
Results 3.201 to 3.225 of 3576
  1. #3201
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Vaatwassen en glazen drogen is sowieso meer zijn ding.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    It's okay to be white

  2. #3202
    Join Date
    May 2013
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Kijk ze nou leuk doen.lol


    Hoeveel titels hebben jullie behaald?

  3. #3203
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Haha te mooi dit allemaal. Genieten op mixfight!

    Ik heb de titel bachelor en nu bezig voor mijn master. Hari alleen een strafblad en een ingetrokken wereldtitel. Doei

  4. #3204
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Kijk ze nou leuk doen.lol


    Hoeveel titels hebben jullie behaald?
    drie en een half.

  5. #3205
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Kijk ze nou leuk doen.lol


    Hoeveel titels hebben jullie behaald?
    Waarschijnlijk hebben ze geen titels behaald maar zijn het ook geen lowlives die mensen mishandelen en ze vervolgens laten bedreigen. Het is maar net wat je liever hebt...

  6. #3206
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Haha te mooi dit allemaal. Genieten op mixfight!

    Ik heb de titel bachelor en nu bezig voor mijn master. Hari alleen een strafblad en een ingetrokken wereldtitel. Doei
    Heb je die titel gekocht?
    Erg intelligent kom je niet over.

  7. #3207
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Haha te mooi dit allemaal. Genieten op mixfight!

    Ik heb de titel bachelor en nu bezig voor mijn master. Hari alleen een strafblad en een ingetrokken wereldtitel. Doei
    Badr hari heeft miljoenen op zijn rekening staan..heb jij dat ook?

  8. #3208
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Haha te mooi dit allemaal. Genieten op mixfight!

    Ik heb de titel bachelor en nu bezig voor mijn master. ...
    Ik wist niet dat je voor vrijgezel zijn ook al een titel kreeg... wie is je master?

    (okay flauw van me )
    mooi man

  9. #3209
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    29
    vCash
    126000

    Default

    Hoe kom je aan deze bullshit over Marokkanen ? Grote deel die hekel heeft aan Marokkanen ?

  10. #3210
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Colombiano View Post
    Hoe kom je aan deze bullshit over Marokkanen ? Grote deel die hekel heeft aan Marokkanen ?
    Prik ze allemaal mattie!
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  11. #3211
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Badr hari heeft miljoenen op zijn rekening staan..heb jij dat ook?
    En niemand die weet hoe hij daar in godsnaam aan gekomen is..

    Dat racisme gedoe wordt ik ook kotsziek van. Iedereen wordt veroordeeld op basis van bewijzen. De ene rechter is strenger dan de andere maar het is echt niet zo dat een Surinamer zwaarder gestraft wordt dan een Nederlander.. Racisme is alleen een lulsmoes om weg te lopen van je eigen zwaktes.

    Feit is dat 54 procent van de Marokkaanse jongeren in aanraking met justitie komt tegenover 20 procent van de autochtone jongeren (bron: http://nos.nl/artikel/167467-helft-m...t-politie.html). Als die percentages redelijk gelijk waren had er geen haan naar gekraaid wat zijn afkomst is. Chinezen worden bijvoorbeeld wel geaccepteerd. Ze hebben de mensen een kans gegeven om te generaliseren naar Marokkanen toe, het is iets dat je over jezelf afroept, helemaal bij zulke hoge percentages.

    Dat wil niet zeggen dat ik generaliseren goedkeur.. en van mij mag een autochtone pedofiel of moordenaar ook veel harder gestraft worden dan dat er nu gebeurt. Van mij had Volkert van der G dezelfde straf mogen krijgen als Mohammed B.. sterker nog van mij mogen ze allebei de doodstraf krijgen, ze kosten nu de maatschappij een hoop geld waardoor onschuldige mensen op moeten draaien voor de kosten die nodig zijn om dat soort gespuis van de straat te houden.

    Overigens vind ik de straf van Badr ook heel laag. Als je dus veroordeelt wordt tot 1 jaar gevangenisstraf voor meerdere (zware) mishandelingen.. dan stel je ook geen voorbeeld naar de buitenwereld. De eerstvolgende zal nu misschien denken dat hij meer kan maken omdat hij toch niet zo zwaar gestraft wordt.

  12. #3212
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Heb je die titel gekocht?
    Erg intelligent kom je niet over.
    Ik dacht dat jullie maatjes waren.

  13. #3213
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Ik dacht dat jullie maatjes waren.
    Als 54% van de Marokkanen zich normaal zouden gedragen, zouden 80% van de Nederlanders minder hekel hebben aan Marokkanen. En tja een Badr is wel een perfecte vertegenwoordiger van de lijst met 54%.

    En die 1 jaar gevangenisstraf slaat natuurlijk nergens op voor 8 zware mishandelingen. En als je dit ook goed praat, heb je dus echt schijt aan de maatschappij en dan is het begrijpelijk dat mensen een hekel aan je gaan krijgen!

  14. #3214
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Je zal maar op je vrije avond uit in elkaar getikt worden door een pro-kickbokser.

  15. #3215
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    En niemand die weet hoe hij daar in godsnaam aan gekomen is..
    Dit noemen ze jaloezie, en ga het aub niet ontkennen want dan maak je jezelf nog belachelijker..

  16. #3216
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Dit noemen ze jaloezie, en ga het aub niet ontkennen want dan maak je jezelf nog belachelijker..
    Maar dan heb ik een vraag voor je, namelijk: waarom zou men precies jaloers zijn op Badr? Omdat hij geld heeft? Maar er zijn zoveel sporters die veel meer geld hebben en wél geliefd zijn hier op mixfight....

  17. #3217
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Maar dan heb ik een vraag voor je, namelijk: waarom zou men precies jaloers zijn op Badr? Omdat hij geld heeft? Maar er zijn zoveel sporters die veel meer geld hebben en wél geliefd zijn hier op mixfight....
    Ja maar die worden het gegund door de meeste hier..Badr zien ze het liefst kapot gaan ipv genieten van zijn skills BINNEN de ring..ben het eens dat hij veel meer uit zijn carrière had kunnen halen maar nog steeds doet hij het beter dan de meeste hier..aub niet komen met fanboy bla bla en dat ik alles goed keur..ook ik vind dat hij gestraft moest worden voor zijn daden, en dat hij op de blaren moet gaan zitten en als de uitspraak lager is dan de meeste hier hadden gehoopt dan so be it, life goes on..ook snap ik best dat mensen willen dat hij KO gaat maar nu doen mensen alsof hij er niks meer van kan en niks heeft bereikt..eentje komt met ik heb bachelor gehaald en als ik dan zegt hij haalt miljoenen binnen dan krijg je als reaktie ja maar vraag maar niet hoe hij eraan komt..nee dat is geen jaloezie..dat is AFGUNST!

  18. #3218
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ik vraag me af of Badr nog wel veel knaken heeft. Zijn uitgavepatroon is best redelijk en zijn inkomsten zijn flink gedaald ook al heeft hij bij Legend een leuk bedrag opgehaald. En zoals Pahlavan zegt zijn er wel andere sporters waar je eerder jaloers op kunt zijn, overeem bv brengt ook wel hoopjes meer binnen oa.

  19. #3219
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Badr heeft best wat bereikt maar nog lang niet veel vergeleken met een aerts,hoost,bonjasky of overeem. Daarnaast heeft hij ook weer weggegooid wat hij bereikt heeft. En ik zal niet zeggen dat hij er niks meer van kan, maar met het niveau dat hij de laatste tijd in de ring laat zien mag hij blij zijn als hij met de subtop mee kan, zo is het gewoon.

  20. #3220
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Badr heeft best wat bereikt maar nog lang niet veel vergeleken met een aerts,hoost,bonjasky of overeem. Daarnaast heeft hij ook weer weggegooid wat hij bereikt heeft. En ik zal niet zeggen dat hij er niks meer van kan, maar met het niveau dat hij de laatste tijd in de ring laat zien mag hij blij zijn als hij met de subtop mee kan, zo is het gewoon.
    Klopt helemaal wat je zegt, ook ik denk niet dat ie er nu ineens niks meer van kan. Denk meer dat het een kwestie is van zich weer volledig op de sport richten. Of dat gaat gebeuren zullen we moeten afwachten. Zou mooi zijn, samen met spong en saki heb je in potentie toch wereldtoppers. Badr zou de sport ook een boost kunnen geven en hopelijk meer kickbox op rtl 7

  21. #3221
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

  22. #3222
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Willem033, jij bent fucking slim. Je weet alles omdat je veel van vechtsport weet. Ga toch fietsen man. Zelfs Willem van hanegem is slimmer dan jij en die heeft het iq van een sandaal. Jaloers op mijn titels en te dom om te trollen.

    Je zou eens moeten weten wat voor werk ik doe. Mijn master? Gaat je niets aan, maar ik ben wel de padawan van een van NLs machtigste politieke kopstukken. Een enkel forummember weet dit en stemt sindsdien op een andere partij

  23. #3223
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Je bent nogal vol van jezelf nutteloze kwal.
    Hier op het forum word je al aan alle kanten uitgescheten en het zou me niets verbazen als dat in real life niet anders is.
    Gelukkig heb je je trouwe vriend mixfight.nl nog voor een beetje aanspraak.
    Fijne zondag losertje

  24. #3224
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Bergen op zoom
    Posts
    385
    vCash
    125750

    Default

    badr is een schande voor de sport. Binnen en buiten de ring. Geen goed voorbeeld en iedereen die niks van de sport af weet gebruikt badr hari om te zeggen. Zie je nou wel ze zijn allemaal agressief.

    Hij had talent alleen die kerel mag wat mij betreft met zijn entourage naar timboektoe vertrekken en nooit meer terugkomen.
    Hij komt gewoon weer goed weg maar, maakt niet echt uit die kerel is oerdom dus hij zal nog wel een paar fouten maken.
    With great Powers comes hot Bitches

  25. #3225
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Dit noemen ze jaloezie, en ga het aub niet ontkennen want dan maak je jezelf nog belachelijker..
    Lees het Badr boek eens.. hij heeft regelmatig voor een appel en een ei gevochten voor showtime.. vaak omdat hij iets goed te maken had met promoters.. zijn sponsor contract met KIA was ook niet dusdanig dat je er miljonair van wordt. Schnabbelen (seminars, lezingen enz) is hij volgens mij ook niet zo van. Kun jij verklaren hoe Badr dan aan miljoenen komt???

    Overigens kan Badr beter jaloers zijn op mij. Ik kan mijn woede wel onder controle houden. Als ik zijn talent en fysiek had was ik waarschijnlijk wel K-1 kampioen geworden en had ik heel wat meer geld op legale wijze verdient.

    Er zijn genoeg vechters die ik respecteer en waar ik in zekere zin jaloers op zou kunnen zijn.. Badr is er niet een van. De normen en waarden waar ik naar leef zijn totaal anders.. mijn normen en waarden zijn vergelijkbaar met de bushido regels (rechtschapenheid, moed, eer, loyaliteit, welwillendheid, respect en eerlijkheid).. daar zitten er een aantal bij waar Badr absoluut niet voor in aanmerking komt (als hij al voor 1 in aanmerking komt is het moed maar voor de rest valt hij volledig af).

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •