MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    335
    vCash
    126000

    Default Lullige ophef bij Feyenoord

    Feyenoord driftig op zoek naar lek

    ROTTERDAM - De technische leiding van Feyenoord zoekt driftig naar een lek in de spelersgroep. De laatste weken...

    Peter Bosz. ...komen nogal wat vertrouwelijke zaken uit de kleedkamer naar buiten. ,,Als ik zeker weet wie daarvoor verantwoordelijk is, schop ik hem meteen eruit, zei technisch manager Peter Bosz.

    In een ochtendblad AD viel woensdagochtend te lezen dat sommige Feyenoorders zich ook onder de douche aan elkaar ergeren. Enkele spelers zouden op grond van hun geloof met een zwembroekje aan het zweet van zich afspoelen. Andere voetballers van de Rotterdamse ploeg zouden die gewoonte hebben overgenomen, waardoor nog meer onenigheid tussen de diverse groeperingen binnen de selectie zou zijn ontstaan.

    Bosz ontkende woensdag het opmerkelijke doucheverhaal niet, maar weigerde er concreet op in te gaan. ,,Op zulke beschuldigingen zitten we bij Feyenoord absoluut niet te wachten, wilde de oud-speler nog wel kwijt. ,,Ik vind het nogal wat. Je zet hiermee de spelersgroep, de club en de supporters te kakken.


    Coach Erwin Koeman sprak er eveneens schande van. ,,Dit kan echt niet. Het moet afgelopen zijn met die losse lijntjes naar de media. Spelers moeten in het algemeen niet over elkaar praten. Of het moet positief zijn. Dit lekken moet echt stoppen. We zullen hard ingrijpen als het nog een keer gebeurt.


    Bosz: ,,Ik zeg niet welke maatregelen we hiertegen hebben genomen. Maar neem van mij aan, dat alle spelers nu heel goed weten hoe we het voortaan willen hebben. Want lekken uit de kleedkamer kunnen en willen we absoluut niet accepteren.

    Nieuwkomer Danny Buijs was het volmondig eens met Bosz. ,,Maar ik stoor me helemaal niet aan jongens die niet naakt douchen, liet de middenvelder droogjes weten. ,,Voor mijn part zetten ze een helm op. Als ze er in de wedstrijd maar staan.

    Eerder dit seizoen miste een andere nieuweling, Dwight Tiendalli, bijna het vliegtuig naar Sofia. Hij kwam in Rotterdam te laat bij de spelersgroep aan. Die misrekening lekte later uit naar de pers. Eind vorig seizoen belandde een hoog opgelopen kleedkamerdiscussie tussen diverse spelers in de publiciteit.

    Tijdens dat groepsgesprek werd de afwezige aanvaller Kalou, inmiddels bij Chelsea onder contract, flink door de mangel gehaald
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by n00bstar* View Post
    In een ochtendblad AD viel woensdagochtend te lezen dat sommige Feyenoorders zich ook onder de douche aan elkaar ergeren. Enkele spelers zouden op grond van hun geloof met een zwembroekje aan het zweet van zich afspoelen. Andere voetballers van de Rotterdamse ploeg zouden die gewoonte hebben overgenomen, waardoor nog meer onenigheid tussen de diverse groeperingen binnen de selectie zou zijn ontstaan.
    Lekker intressant, laten ze zich GVD druk maken over hun prestatie's

  3. #3
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    emmen
    Posts
    4.724
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    Lekker intressant, laten ze zich GVD druk maken over hun prestatie's
    En niet over de lengtes van hun geslachtsdelen

  4. #4
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by nick View Post
    En niet over de lengtes van hun geslachtsdelen
    die onzekerheid zet zich door op het veld waarschijnlijk....

    LEkker boeiend of iemand met of zonder zwembroek douched..kolere...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •