MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 46
  1. #1
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default Filmpje Souwer vs. Petrosyan

    De eerste ronde staat al op Youtube, helaas ben ik verder nog niks tegen gekomen.

    http://www.youtube.com/watch?v=zGkbbgRvgnE
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Wat mij betreft is deze eerste ronde in ieder geval gelijk. Veel op de dekking of geblokt.

  3. #3
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    823
    vCash
    126000

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Thanx,

    eerste ronde aardige gelijk qua punten. Wel is Andy de aanjager. Mooi te zien dat Petrosyan zijn roots niet verlochent en met mongkong opkomt.

  5. #5
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    Thnx

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Tweede ronde gaat naar Andy. Voordeel qua score en hele ronde in zijn vooruit en petrosyan naar achteren (k-1 regels)

    Kom op met de rest. Sta te kwijlen !

  7. #7
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    823
    vCash
    126000

    Default

    Wordt op dit moment geupload door een italiaan , als de rest erop staat dump ik het meteen hier.

  8. #8
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.572
    vCash
    121250

    Default

    Last edited by LJ Silver; 15-03-2009 at 11:35. Reason: simtek f1 was me voor
    Nobody Said It Was Gonna Be Easy

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    REPS!

    Uh jaaa... ik zelf heb een winnaar nu imo. Ga even niets zeggen want wil voor de zekerheid de beelden van dichtbij zien en groot.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    REPS!
    Uh jaaa... ik zelf heb een winnaar nu imo. Ga even niets zeggen want wil voor de zekerheid de beelden van dichtbij zien en groot.
    Tsja, Ik vind Andy, de winnaar, na 3 ronden.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hammerkick View Post
    Tsja, Ik vind Andy, de winnaar, na 3 ronden.
    Dat vind ik nml ook aan de hand van deze beelden. Partij is qua punten aardig gelijk maar Andy is bijna de hele partij in de aanval en de dominante vechter en Petrosyan in de counter. En op K-1 regels is dat een belangrijk punt.

  13. #13
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Dat vind ik nml ook aan de hand van deze beelden. Partij is aardig gelijk maar Andy is bijna de hele partij in de aanval en Petrosyan in de counter. En op K-1 regels is dat een belangrijk punt.
    x3
    Petrosyan clincht ook aardig wat af. Waardoor hij misschien wat dominanter overkomt dan die daadwerkelijk is.

  14. #14
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Zoetermeer
    Posts
    381
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond Andy ook de winnaar, 3 ronden lang lopen jagen, qau scores redelijk gelijk opgaand en wat me vooral irriteerde is het herhaaldelijk de clinch opzoeken van Petro.... Volgens mij komt deze jongen meer tot zijn recht op muay thai regels dan op K-1 regels...

  15. #15
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    blijft lastig...wat zijn de It's Showtime-regels precies? lijkt op K1 toch? Op K1-regels zeg ik Andy...maar goed..echt niet dat ze de thuisvechter gaan benadelen als het zo close is..

    bij de extra ronde tellen de voorgaande rondes niet meer...en daar kreeg Andy een stoot waar zo op het 1e gezicht geteld had kunnen worden....weet het niet zeker...maar dat was waarschijnlijk wel doorslaggevend

  16. #16
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond Souwer in deze wedstrijd een maatje te groot. Zelfs in de 3e ronde was Andy fit en aan het opjagen terwijl Petro alleen maar achteruit vocht en de clinch zocht om lucht te krijgen.

  17. #17
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    arnhem
    Posts
    2.846
    vCash
    126000

    Default

    Een maatje te groot is zeker niet het geval in deze partij maar na het zien van deze drie rondes zou ik ook Souwer zeggen, maar ik wil de beelden wel zien die dichterbij zijn opgenomen zodat je echt kan zien wat wel en wat niet doel treft. Aan de hand van deze beelden kan je dat niet echt goed zien.

    Heeft iemand die extra ronde al!?!?

  18. #18
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    823
    vCash
    126000

    Default

    Kan hem nog nergens vinden Heb die gast een uur geleden gemailt dat we er met smart op zitten te wachten. Nog geen reactie gehad.
    Voor de rest nergens beelden te vinden.

  19. #19
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    581
    vCash
    126000

    Default

    Souwer heeft naar mijn mening echt gewonnen. In ronde 2 en 3 zocht die Petro alleen maar de clinch op en kon de druk niet echt aan. Hij kon de stoten wel goed ontwijken maar het zag er echt niet goed uit. Die extra ronde was echt onnodig.

    Maar idd, je kan het ook niet echt goed zien op deze beelden maargoed.

  20. #20
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    219
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Ik vond Souwer in deze wedstrijd een maatje te groot. Zelfs in de 3e ronde was Andy fit en aan het opjagen terwijl Petro alleen maar achteruit vocht en de clinch zocht om lucht te krijgen.
    Lol @ maatje te groot...

    Dat vond ik dus écht niet het geval.
    Petrosyan vond ik ( ondanks dat hij achteruit vocht ) net iets scherper en scoorde meer zuivere punten.
    Het was close maar winst voor Petrosyan is terecht imo.

  21. #21
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Ik heb R1 gelijk, R2 Souwer R3 Petrosyan, dus in mijn ogen is een extra ronde terecht. Moeilijk te scoren wedstrijd. Ligt dicht bij elkaar. Maar Giorgio vecht ook in zijn eigen land, dat helpt ook. BPP verloor in NL ook van Kraus . Volgens mij had BPP toen moeten winnen.

  22. #22
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Ik heb R1 gelijk, R2 Souwer R3 Petrosyan, dus in mijn ogen is een extra ronde terecht. Moeilijk te scoren wedstrijd. Ligt dicht bij elkaar. Maar Giorgio vecht ook in zijn eigen land, dat helpt ook. BPP verloor in NL ook van Kraus . Volgens mij had BPP toen moeten winnen.
    Volgens mij had Kraus toen in Japan moeten winnen.

  23. #23
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    477
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Dat vind ik nml ook aan de hand van deze beelden. Partij is qua punten aardig gelijk maar Andy is bijna de hele partij in de aanval en de dominante vechter en Petrosyan in de counter. En op K-1 regels is dat een belangrijk punt.
    Zeker! Bij K-1 krijgt de dominante vechter het voordeel en dat is Andy zeker. Die 3e ronde was helemaal niet nodig. Souwer had moeten winnen! Maar ja....het thuisvoordeel...pfff

  24. #24
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    ronde 1 gelijk maar 2 en 3 voor Souwer.
    Petrosyan komt een paar keer goed door maar Souwer pikt veel meer puntjes

  25. #25
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    823
    vCash
    126000

    Default

    Okay, ik kreeg net bericht, de extra ronde staat online!
    http://www.youtube.com/watch?v=xHXEZx5oerY

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •