MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 8 FirstFirst 1234567 ... LastLast
Results 51 to 75 of 193
  1. #51
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Ben bang dat over 10 jaar Kickbox/MMA organisaties beursgenoteerde bedrijven gaan worden, net zoals er bij het voetbal gebeurt, er gaat nu eenmaal veel geld in om
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by snip83 View Post
    Ben er blij mee hoor dat we steeds zulke reacties van Bas krijgen...
    Via deze man kunnen we een hoop te weten komen
    nou ben je m toch wel in ze hol aan het kruipen
    slijmerd

  3. #53
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by willem777 View Post
    nou ben je m toch wel in ze hol aan het kruipen
    slijmerd
    Het is er wel lekker warm kom je ook, ik zal t niemand verder vertellen
    Last edited by snip83; 21-10-2009 at 12:21.

  4. #54
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    het is gewoon een heel veel voorkomend verhaal dat als er ergens heel veel geld te verdienen is dat er ,in wat voor branch dan ook of het nu een bepaald marktprodukt is of in dit geval geld verdienen aan vechters ,er strijd ontstaat .
    je zal hier gewoon mee moeten leren leven ,ik vind het alleen erg jammer dat er met modder gegooit word over het internet .
    ik denk namelijk dat beide partijen zowel simon als bas hier niet bij gebaat zijn .beide heren doen het in mijn ogen en op hun eigen manier erg goed en dat gezeik is alleen maar negatief voor de sport . groet hans

  5. #55
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    het is gewoon een heel veel voorkomend verhaal dat als er ergens heel veel geld te verdienen is dat er ,in wat voor branch dan ook of het nu een bepaald marktprodukt is of in dit geval geld verdienen aan vechters ,er strijd ontstaat .
    je zal hier gewoon mee moeten leren leven ,ik vind het alleen erg jammer dat er met modder gegooit word over het internet .
    ik denk namelijk dat beide partijen zowel simon als bas hier niet bij gebaat zijn .beide heren doen het in mijn ogen en op hun eigen manier erg goed en dat gezeik is alleen maar negatief voor de sport . groet hans
    De eerste werkelijk verstandige opmerking in dit topic (reps).
    Wat mij betreft is alleen een slotje nu nog voldoende.

  6. #56
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Waar het grote geld verschijnt de echte sport helaas altijd verdwijnt

    Die ellende hebben we in het voetbal en de formule 1 al gehad, en nu gaat onze mooie sport ook al aardig die totaal verkeerde kant op,wiens schuld dat is doet dan even niet ter zake.................

  7. #57
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Ja vindt ik ook, ik vindt dat its showtime het goed doet en Simon Ruts zeker de grootse (figuurlijke) promotor.
    SR: "GG heeft best goede vechters en dat is het, meer niet" tja wij nemen de vechters van Simon Ruts wel serieus, meer niet.
    Quote interview: Simon heeft een hele goede band met Black Label, die oa talent Tyrone Spong onder contract hebben, die neemt hij heel serieus.

    En om iemand een leugenaar te noemen zelfs als hij zingt, getuigd weer eens van hoeveel deze (figuurlijk) grote promotor s'avonds en veelal overdag denkt aan GG en de persoon Bas Boon, het GG feestje in zijn achtertuin zal daar ongetwijfeld toe hebben bijgedragen.

    Overigens vindt ik dat niet erg, want Simon en aanhang is ok hoor, ik kan best begrijpen dat mensen gefrustreerd raken van zoveel GG, daar hebben we bij GG wel begrip voor maar wel heel hard voor getraint en geknokt. Als de prijzen goed zijn dan knokt GG gewoon, ook bij de "grote" ruts, geen probleem.
    En als hij niet van mijn zangtalenten onder de indruk is gebruik ie maar wat goeie oordopjes!

    Love Peace
    ben ik de enige hier die de post van Bas Boon wel waardeerd? met name om zijn spitsvondige humor lig ik regelmatig in een deuk, keep it going Bas
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  8. #58
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nightwalker View Post
    Hmmm ik snap de hele issue niet.... Ik denk dat wij als fan s de dupe van worden... Ik bedoel, jullie beschikken over diverse topvechters; zowel Its Showtime als GG.. Ik hoop dat jullie beide aan tafel daarover kunnen praten, en ook voortaan wat proffesioneler zullen gedragen..

    Als je mooi gala wilt zetten, dan zal je toch de beste vechters uit moeten kiezen.. En jullie beide beschikken over de beste vechters in de wereld.. Dus ben benieuwd wat de toekomst ons zal brengen... ( hopelijk een mooi matchmaking met de beste vechters in de wereld, zodat we dat hier live in NL kunnen meemaken)

    Maar goed, we zien het allemaal wel of het allemaal goed komt..
    Lees deze ook maar even dan.
    K1 manipulatie? - MixFight.nl

  9. #59
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    023
    Posts
    157
    vCash
    126000

    Default

    Wat een niveau weer deze discussie, dat je dit dan nog eens zelf post ook Bas vindt ik maar een beetje zielig hoor. Je lijkt behoorlijk geobsedeerd door showtime.

    Kun je geen ander liedje zingen??

  10. #60
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    wat ik wil zeggen:

    Ali heeft tegen 3 van de beste van de wereld gevochten en toppartijen neergezet! Nou vecht ie drie keer in 1 maand tegen pannekoeken en dat doet afbraak aan zijn status. ( is mijn mening) en als je je vechter geen risico wil laten lopen vlak voor een finale... Laat hem dan gewoon niet vechten.

    Voor de rest zal je mij geen kwaad woord over hem horen zeggen want na ze partij tegen Peter heeft ie op mij iig indruk gemaakt en wil ik m dolgraag tegen een scherpe Badr zien!

    Duidelijk ?

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    @ Flipper,

    Kan je ook namen noemen die Alistair wel heeft verslagen voor zijn K1 voorbereiding? Het is altijd makkelijk om iets te noemen wat je niet aanstaat, maar het omgekeerde is ook waar....

    "probeer eens iets te benoemen wat je wel aanstaat".

    Het lijkt mij niet meer dan logies als je kanshebber bent om K1 Champ te worden om risico te lopen om geblesseerd te worden 1.5mnd van tevoren.

    Onder jouw nickname staat: PRO FIGHTER, Ik zou juist denken dat jij dit wel zou inzien.

    Kijkcijferkanon waar miljoenen mensen naar kijken, waarbij Alistair kanshebber is en 400.000 dollar op het spel staat.

    Nou, ik snap hem wel en terecht!

    Collina

  11. #61
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    KNOK
    Posts
    238
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Gepoepelt, gepeipelt, gepiepelt???
    Saki de partij die al was afgezegd en niet meer werdt aangekondigd (rare vorm van chantage)?
    Het had natuurlijk niks te maken met Saki die in Turkije zou vechten (waar het GG management weer eens niet van wist) en het its showtime evenement dat een week voor datum in Turkije werdt afgelast, dat was toevallig dat Simon dat Turkije verhaal met Saki noemde tijdens die persconferentie in Arena (heb jij misschien een idee waarom Simon het daarover had tijdens een persconferentie?).
    Maar goed, Simon heeft dat heel "professioneel" laten weten tijdens een persconferentie hoe hij werdt "gechanteerd" om het daarna nog eens rustig over te doen in een volle Arena op groot schermen, zeer "professioneel"!
    Overigens leggen wij dat bij GG gewoon naast ons neer en als er een goeie partij wordt aangeboden tegen een redelijk bedrag vechten we ook nog steeds by ruts, geen probleem. Zelfs niet als hij mij een zingende leugenaar vindt en dat wij een paar goeie vechters hebben, thats all.
    Saki wou alleen herinvallen voor veel meer geld (omdat karaev plots uitviel) dan kon hij wel weer vechten... Kan de frustratie bij rutz wel begrijpen omdat hij zo veel gezeik krijgt van mensen dat zijn matchmaking niet klopt en hij probeert volgens mij toch (jaja aanname) partijen neer te zetten waar de liefhebbers op hebben zitten wachten.

    Jullie hebben Its showtime niet nodig, je verdient hoogst waarschijnlijk al genoeg $$ op al je vechters in het K-1 circuit/MMA. Rutz heeft jullie nodig om weer voor ECHTE toppartijen in nederland te zorgen. Het zou me niet verbazen als je soms eens vervelend zou doen, zoals vorig jaar.

    Ik neem Rutz allesinds serieuzer als jou
    It ain't about how hard you hit - It's about how hard you can get hit and keep moving forward

  12. #62
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    Rutz en Boon zijn beide gehaaide gasten en door de wol geverfd in dit wereldje.
    Zou niet de 1 boven de ander durven te stellen.

  13. #63
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ZanZaiZuk View Post

    Ik neem Rutz allesinds serieuzer als jou
    BB op dit forum neem ik al lang niet meer serieus.

  14. #64
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pekel!
    Posts
    939
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Ik vind het een goed idee, "Sterrenboxen"! Boon vs. Rutz.

    Sms Boon "aan" naar 3432! 50ct per ontvangen bericht!

    Alle gekheid op een stokkie, GG heeft (bijna) de aller beste vechters van de wereld! Daar komt bij dat weinig vechters van GG kamp overstappen naar een ander, GG groeit alleen maar.

    10jr geleden begon GG met vechters die er op de dag van vandaag nog steeds bij zitten. Dit zegt wat over de organisatie, de mensen en de commitment die men aan gaat met deze vechters.

    SR: They have some good and nice fighters and that’s all..

    Collina: Laat dat nou het belangrijkste zijn! Buiten het feit dat vechters van GG en het management een goede commitment hebben.

    Ik snap niet helemaal zijn beweegredenen.

    Collina


    WTF hairobservator is back??
    Verwijderd ivm reclame ** ashi76**

  15. #65
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Dat er iets speelt tussen beide management teams lijkt me duidelijk
    Het begon volgens mij met de afspraak dat er 2 partijen zouden zijn tussen Badr Hari en Alistair Overeem, 1 op K-1 regels en 1 op MMA regels.
    Nadat Badr verloor op K-1 regels was er volgens It's Showtime helemaal niks afgesproken over een MMA partij.
    Toen kwam daar nog het verhaal van Karaev vs Spong en Saki in Turkije bij wat ook niet echt bij droeg aan een goede samenwerking.

    Jammer voor de fans want het zou toch mooi zijn als ze wat meer zouden samenwerken.
    zo zo Karaev tegen Spong en Saki. die gaat er voor. haha.

    Effe serieus. had ik niet ergens gelezen dat zowel manhoef als Overeem niet meer tijdens dream vechten. kan me vergissen. Bas, is het al duidelijk tegen wie Overeem daar moet als hij er al vecht?

  16. #66
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Alistair vecht tegen James Thompson

  17. #67
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Durfal View Post
    Waar het grote geld verschijnt de echte sport helaas altijd verdwijnt

    Die ellende hebben we in het voetbal en de formule 1 al gehad, en nu gaat onze mooie sport ook al aardig die totaal verkeerde kant op,wiens schuld dat is doet dan even niet ter zake.................
    Mwah ik denk niet dat het de schuld van 1 of een paar personen opzich is. Heeft gewoon puur te maken met de maatschapij waarin we leven. De westerse samenleving is nu eenmaal een maatschappij die bol staat van reclame-geld-macht. reclame is geld, geld is macht. Dat is toch niet te voorkomen, kijk simpelweg maar naar de andere sporten die je noemt, plus vele anderen.

    Of het totaal de verkeerde kant op gaat, dat weet ik niet. Een sport die onder het publiek een grote bekendheid ontwikkeld zal in deze tijd altijd ingrijpend veranderen en er daardoor anders uitzien. Maar ondanks die verandering kunnen bepaalde kopstukken er natuurlijk wel voor zorgen dat ondanks grote veranderingen, de sport wel zoveel mogelijk puur blijft.

    En dat lukt natuurlijk niet door met modder te gaan gooien op het internet. Los van het feit dat internet een grote roddelkliek is, waarvan lang niet altijd alle waarheden te achterhalen zijn, is het gewoon niet professioneel.

    Hou de sport puur simon en bas, hebben we veel meer aan.
    "Winners never quit and Quiters never win"

  18. #68
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Hee, het is simpel: kijk naar Dana White met zijn UFC. Die is dus niet in de K1 val getrapt, en houdt zijn amerikaanse helden goed hoog. Daar haken de sponsors dus niet af, zoals in Japan. Het amerikaanse volk wil amerikaanse winnaars. Dat er op de wereld tig betere vechters rondlopen, is jammer (voor hen)
    The show must go on.
    En zo gaat dat ook Bij Simon en Bas. Allebei hebben ze hun eigen vechters onder contract, en die moeten winnen.Die worden dus niet tegen franse onbekende toppers gematched, maar tegen andere (soms wat mindere) vechters....

    Is niet erg, het is showbizz...


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  19. #69
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog View Post
    Het amerikaanse volk wil amerikaanse winnaars. Dat er op de wereld tig betere vechters rondlopen, is jammer (voor hen)
    The show must go on.
    Van de 5 kampioenen bij de UFC zijn er 3 buitenlanders. Valt dus nog wel mee toch
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  20. #70
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Harlem View Post
    Wat een niveau weer deze discussie, dat je dit dan nog eens zelf post ook Bas vindt ik maar een beetje zielig hoor. Je lijkt behoorlijk geobsedeerd door showtime.

    Kun je geen ander liedje zingen??
    X2

  21. #71
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    477
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by coach2112 View Post
    Rutz en Boon zijn beide gehaaide gasten en door de wol geverfd in dit wereldje.
    Zou niet de 1 boven de ander durven te stellen.

    Ach....vandaag schelden ze elkaar de huid vol en morgen zitten ze weer bij elkaar op schoot.....

  22. #72
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    Zelf als tie fluit liegt 'ie nog... lol

    gefeliciteerd met 7 vechters bij de K-1 in december, dat doet niemand je voorlopig na...
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  23. #73
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog View Post
    The show must go on.
    En zo gaat dat ook Bij Simon en Bas. Allebei hebben ze hun eigen vechters onder contract, en die moeten winnen.Die worden dus niet tegen franse onbekende toppers gematched, maar tegen andere (soms wat mindere) vechters....

    Is niet erg, het is showbizz...
    tja...
    alleen wel jammer dat de meeste mensen hier denken dat het om topsport gaat ipv de Showbiz Quizz....

  24. #74
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    volgens mij is bas een keer op het matje geroepen dat ie wat rustiger is geworden.
    jullie hebben een prima gala neergezet, iedereen heeft ervan genoten. Maar om nou na de topic over steve brown weer zo'n topic als deze te openen is allemaal niet nodig. Die publiciteit heb je wel gehad met jullie gala. Iedereen weet dat het een topgala was. Iedereen kijkt nu uit naar its showtime, die zoals je in andere topics kan zien, een zeer goede matchmaking neerzet. En dan snap ik dat je dat persoonlijk weer jammer vind omdat jij de enige grote wil zijn.
    Je hebt mijn mail niet gelezen.
    Ik lig er eigenlijk niet zo wakku van wat jij wel of niet vind en open een thread wanneer ik wil.
    In het interview van K-1 legend is goed te merken hoe Simon met GG en Bas Boon bezig is. Zoals hij vorig jaar tekeer ging op zijn eigen personferentie en in een volle arena over "chantage" praktijken. Krijgen we nu een intervieuw over de zingende leugenaar en een paar goeie vechters van GG , and thats all!
    Degene die steeds publiciteit zoek vanwege frustraties is Simon, persconferenties, arena en interviews.
    Ik zou nooit zo groot willen worden als Rutz, moet er niet aan denken, alleen het vliegen al met een dergelijke omvang, no thanks!

  25. #75
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Ik zou nooit zo groot willen worden als Rutz, moet er niet aan denken, alleen het vliegen al met een dergelijke omvang, no thanks!

    hahaha heb je ndie zelf verzonnen:P
    Hij is weer scherp hoor

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •