MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 37 of 37
  1. #26
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    253
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by boldhead View Post
    ** Finale**
    En omdat ze toen nog bezig waren met de ontwikkeling (uitvinden) van de sport misschien wel een nog grotere prestatie..
    Maar Gordeau heeft veel meer MMA gevochten als alleen UFC.
    En behoorde tot een van de Nederlanders.
    dan heb je er zo over nagedacht en dan vergeet je tegen lopez86 te zeggen dat het is: beter dan Hardonck en Yvel iig
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



  2. #27
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by boldhead View Post
    ** Finale**
    En omdat ze toen nog bezig waren met de ontwikkeling (uitvinden) van de sport misschien wel een nog grotere prestatie..
    Maar Gordeau heeft veel meer MMA gevochten als alleen UFC.
    En behoorde tot een van de Nederlanders.
    excuses u heeft gelijk.
    wat is tutoyeren trouwens??

  3. #28
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    excuses u heeft gelijk.
    wat is tutoyeren trouwens??
    met jij en jou aanspreken...
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #29
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    365
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop dat ie Roy Nelson flink te pakken neemt, wat een arrogante kerel is dat zeg.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fightchick View Post
    Ik hoop dat ie Roy Nelson flink te pakken neemt, wat een arrogante kerel is dat zeg.
    je kent hem persoonlijk neem ik aan?
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  6. #31
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Misschien heeft Nelson haar ooit de bons gegeven
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  7. #32
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    ja ik ben benieuwd, ik ruik een sappig verhaal
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    nu we toch offtopic bezig zijn, ik heb het altijd ontzettend jammer gevonden dat Gerard Gordeau nooit tegen mannen als Bob Schreiber, Dick Vrij, Willy Peeters, Hans Nijman of Bas Rutten heeft gevochten, ben benieuwd naar de reden, was hij bang ofzo ?

  9. #34
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marco View Post
    nu we toch offtopic bezig zijn, ik heb het altijd ontzettend jammer gevonden dat Gerard Gordeau nooit tegen mannen als Bob Schreiber, Dick Vrij, Willy Peeters, Hans Nijman of Bas Rutten heeft gevochten, ben benieuwd naar de reden, was hij bang ofzo ?
    Bang?? waarvoor?? Kancho Gordeau ging als eerste de kooi in de mixed fights aan met iedereen die tegen hem vechten wou op dat moment!!
    Feit is wel dat ie een stuk ouder is dan de vechters die jij beschrijft dus daar zit je antwoord meteen in.........
    Gordeau is een pionier geweest bij de K1 vocht de allereerste wedstrijd bij de UFC!!
    Dat doe je niet als je bang bent lijkt me zo.....................

  10. #35
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Robert Pepels View Post
    Osu
    Inderdaad wij leden van de IBK noemen hem ook Kancho Gordeau uit respect.

    Hij vocht 3 gevechten in de UFC, kijk maar eens op youtube. Hij raakte behoorlijk gewond aan hand en voet. Dat was het begin van de UFC, dus de mannen hebben iets behoorlijks goed aangestuurd. Dat men tegenwoordig technisch beter is geworden is alleen maar logisch en goed, de ontwikkeling van de sport. Kijk maar eens hoe Kancho tegenwoordig met Jujutsu uit de voeten kan. Respect.

    Kancho vocht daarna ook in de 1e K1, Vale Tudo, Freefight, Savate, Kick en Thaiboxen en natuurlijk Kyokushinkai.

    Nog zo een veteraan op dit gebied is Chris Dolman, de Sambo en Rings kampioen.

    De mannen van de UFC bewijzen keer op keer wat de evolutie van de krijgskunsten in combinatie met lichamelijke training kan doen.

    Trouwens Remco Pardoel deed het toch ook niet gek in de UFC. Wat zou het zijn geweest als de man toen zo goed in BJJ was als nu in combinatie met het Full Contact Karate wat hij toen leerde bij dezelfde Kancho Gordeau.

    Osu
    Geeft chris dolman nog ergens les ?

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    Quote Originally Posted by Durfal View Post
    Bang?? waarvoor?? Kancho Gordeau ging als eerste de kooi in de mixed fights aan met iedereen die tegen hem vechten wou op dat moment!!
    Feit is wel dat ie een stuk ouder is dan de vechters die jij beschrijft dus daar zit je antwoord meteen in.........
    Gordeau is een pionier geweest bij de K1 vocht de allereerste wedstrijd bij de UFC!!
    Dat doe je niet als je bang bent lijkt me zo.....................
    bedankt voor je antwoord, ik wist niet dat hij ouder was, maarre... je zag wel mijn knipoog aan het einde van mijn vraag toch ?

  12. #37
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marco View Post
    bedankt voor je antwoord, ik wist niet dat hij ouder was, maarre... je zag wel mijn knipoog aan het einde van mijn vraag toch ?
    jawel Marco jij ouwe lolbroek,maar kon het ff niet laten, van dat hele rijtje denk ik dat Bas Rutten de meest all rounde vechter was vanwege zn sublieme submissions........

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •