MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 7 of 16 FirstFirst ... 34567891011 ... LastLast
Results 151 to 175 of 388
  1. #151
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by MJOKKIE View Post
    Gast, er heet een heel hoofdstuk 'VADR HARI'

    Bedankt nog!

    Groet Jens

    Nee, jij respect voor al het werk dat je in het schrijven van dit boek hebt gestoken en gefeliciteerd met het succes hiervan.
    Top boek man.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #152
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post

    Nee, jij respect voor al het werk dat je in het schrijven van dit boek hebt gestoken en gefeliciteerd met het succes hiervan.
    Top boek man.
    x2!!!

  3. #153
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

  4. #154
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Is maar een klein ding hoor,maar op bladz. 47 staat " zo eindigt Harincks oudleerling Andre Brilleman in een vat beton "
    Brilleman kwam toch voor Mejiro uit?

    Verder leest het snel weg, goed voor naast het Hoost en Bonjasky boek in de kast.

  5. #155
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Speciaal een account aangemaakt om zure post te plaatsen over het boek?
    Badr doet inderdaad nooit aan bedreigingen en zijn vrienden al helemaal niet, zoals ons sociaal-maatschappelijk werker Blackadder haarfijn kan uitleggen.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  6. #156
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by raveboy View Post
    Is maar een klein ding hoor,maar op bladz. 47 staat " zo eindigt Harincks oudleerling Andre Brilleman in een vat beton "
    Brilleman kwam toch voor Mejiro uit?

    Verder leest het snel weg, goed voor naast het Hoost en Bonjasky boek in de kast.
    Hij is toen overgestapt naar Chakuriki.

  7. #157
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by raveboy View Post
    Is maar een klein ding hoor,maar op bladz. 47 staat " zo eindigt Harincks oudleerling Andre Brilleman in een vat beton "
    Brilleman kwam toch voor Mejiro uit?

    Verder leest het snel weg, goed voor naast het Hoost en Bonjasky boek in de kast.
    was eerst een leerling van harinck ik weet nog zelfs dat hij dat in een interview verteld.

  8. #158
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Badr doet inderdaad nooit aan bedreigingen en zijn vrienden al helemaal niet, zoals ons sociaal-maatschappelijk werker Blackadder haarfijn kan uitleggen.
    Inderdaad. Het zijn allemaal lieve jongens. Badr voorop. Hoge cijfers op school. Behulpzaam tot het punt van zelf opgave. Helpen in hun vrije tijd in de horeca met de afwas. Scheiden hun afval en flossen regelmatig.
    Maatschappelijke parels gewoon.

  9. #159
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Over "parel voor de samenleving" gesproken....is het boek al aangeboden aan Leon de Winter?
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  10. #160
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Over "parel voor de samenleving" gesproken....is het boek al aangeboden aan Leon de Winter?
    Haha!!!

  11. #161
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    was eerst een leerling van harinck ik weet nog zelfs dat hij dat in een interview verteld.


    Ok, bedankt
    Moet dan wel heel lang geleden zijn, want ik heb foto's waar Brilleman traint bij mejiro op de oude lokatie, en een wedstrijd van 1979, dus het zal niet lang geweest zijn dan.

    Ik beheer de Brilleman Pagina op Facebook samen met een oud leerling van hem, dus ik kan het altijd nog aan hem vragen ook anders.

  12. #162
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Over "parel voor de samenleving" gesproken....is het boek al aangeboden aan Leon de Winter?
    Laat hem dat maar zelf proletarisch aanschaffen.

  13. #163
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by raveboy View Post
    Ok, bedankt
    Moet dan wel heel lang geleden zijn, want ik heb foto's waar Brilleman traint bij mejiro op de oude lokatie, en een wedstrijd van 1979, dus het zal niet lang geweest zijn dan.

    Ik beheer de Brilleman Pagina op Facebook samen met een oud leerling van hem, dus ik kan het altijd nog aan hem vragen ook anders.
    Volgens mij was Mejiro in die tijd van Harinck.

  14. #164
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Volgens mij was Mejiro in die tijd van Harinck.
    ???

  15. #165
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ik heb het boek bijna uitgelezen btw.

  16. #166
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    ???
    My bad. Was Jan Plas. Was eve in de war.

  17. #167
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    ???
    My bad. Was Jan Plas. Was eve in de war.

  18. #168
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    ik heb het boek bijna uitgelezen btw.
    Veel mixfighters lezen niet vaak, dat is namelijk voor mietjes, maar als je de linker en rechterduim op de witte kant van het boek zet, duw het dan open. Aan de binnenkant staan ook nog allemaal lettertjes

    Omdat er nog meer badr-fans voor het eerst in deze situatie komen, heb ik hieronder een plaatje bijgevoegd van een geopend boek zodat jullie niet schrikken.

    Let op: Hij is niet kapot, dit hoort zo!
    Als dit in de boekwinkel gebeurt hoef je dus ook niet weg te rennen, de politie zal hiervoor niet komen.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  19. #169
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Veel mixfighters lezen niet vaak, dat is namelijk voor mietjes, maar als je de linker en rechterduim op de witte kant van het boek zet, duw het dan open. Aan de binnenkant staan ook nog allemaal lettertjes

    Omdat er nog meer badr-fans voor het eerst in deze situatie komen, heb ik hieronder een plaatje bijgevoegd van een geopend boek zodat jullie niet schrikken.
    http://static.freepik.com/vrije-phot...ek_2210503.jpg
    Let op: Hij is niet kapot, dit hoort zo!
    Als dit in de boekwinkel gebeurt hoef je dus ook niet weg te rennen, de politie zal hiervoor niet komen.
    lmfao

  20. #170
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    heb het boek gisteren gehad van de vrouw. aangezien ik vrijdag in het ziekenhuis ben beland heb ik ijd zat om het te lezen ben benieuwd.

  21. #171
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Veel mixfighters lezen niet vaak, dat is namelijk voor mietjes, maar als je de linker en rechterduim op de witte kant van het boek zet, duw het dan open. Aan de binnenkant staan ook nog allemaal lettertjes

    Omdat er nog meer badr-fans voor het eerst in deze situatie komen, heb ik hieronder een plaatje bijgevoegd van een geopend boek zodat jullie niet schrikken.
    http://static.freepik.com/vrije-phot...ek_2210503.jpg
    Let op: Hij is niet kapot, dit hoort zo!
    Als dit in de boekwinkel gebeurt hoef je dus ook niet weg te rennen, de politie zal hiervoor niet komen.

  22. #172
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    aangezien ik vrijdag in het ziekenhuis ben beland
    Probeerde je soms Badr z'n afwas voor hem te doen?

  23. #173
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Probeerde je soms Badr z'n afwas voor hem te doen?
    dat had zomaar gekunnen ja haha. mn been is er erger aan toe dan dat van koen destijds.

  24. #174
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Want dat is de ware reden wat er is gebeurt tijdens sensation. Koen kwam de skybox binnen en zag Badr aan de vaat en dacht bij zichzelf: "VEEEEETTTTTTTT!!!!! BADR *FUCKING* HARI!!!!!!!!!!!!!!!!!!" (Badr had zijn vorige vakantie in Marokko geboekt via "Eliza was here" na dat incident met die portier van Binq, die om racistische redenen zijn hoofd onder Badr zijn parelen voet stopte, en sindsdien is Koen een fan.)
    Op dat moment kwam Estelle eraan lopen om romantisch met Badr de glazen te doen. Koen drong zich daartussen en duwde Estelle hardhandig aan de kant omdat hij romantisch de glazen wou doen met zijn idool. En toen flipte Badr hem helemaal door. Alleen Estelle mag met hem de vaat doen. Best wel logisch dat ie Koen dat even fijnzinnig liet weten.
    Last edited by blackadder; 25-08-2013 at 06:38.

  25. #175
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Want dat is de ware reden wat er is gebeurt tijdens sensation. Koen kwam de skybox binnen en zag Badr aan de vaat en dacht bij zichzelf: "VEEEEETTTTTTTT!!!!! BADR *FUCKING* HARI!!!!!!!!!!!!!!!!!!" (Badr had zijn vorige vakantie in Marokko geboekt via "Eliza was here" na dat incident met die portier van Binq, die om racistische redenen zijn hoofd onder Badr zijn parelen voet stopte, en sindsdien is Koen een fan.)
    Op dat moment kwam Estelle eraan lopen om romantisch met Badr de glazen te doen. Koen drong zich daartussen en duwde Estelle hardhandig aan de kant omdat hij romantisch de glazen wou doen met zijn idool. En toen flipte Badr hem helemaal door. Alleen Estelle mag met hem de vaat doen. Best wel logisch dat ie Koen dat even fijnzinnig liet weten.
    hmm ik weet het zo net nog niet hoor.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •