MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 16 of 18 FirstFirst ... 612131415161718 LastLast
Results 376 to 400 of 429
  1. #376
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Doe het de volgende keer gewoon weer zelf
    Last edited by arielhelwani; 04-02-2014 at 15:54.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #377
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Doe het de volgende keer gewoon weer zelf
    Mooi haha

  3. #378
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Hij was een tijdje heel erg tight met Dana. Hij zal op een gegeven moment de keuze hebben moeten maken tussen journalistiek bedrijven of het doorgeefluik van de mening van de UFC worden.

    Lijkt erop dat hij de goede keuze gemaakt heeft. Ik denk dat hij prima z'n brood kan verdienen zonder z'n ziel te hoeven verkopen.

  4. #379
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    fuck dana white.

  5. #380
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Nope, Ariel wordt gewoon overal ingehuurd, Fox wilde hem alleen niet meer als interviewer omdat Ariel recent ook bij de concurrent (Bellator/Spike) was ingehuurd. Ariel kon afgelopen weekend gewoon zijn ding doen maar niet namens Fox.
    Aha, duidelijk.

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Done. Thanks

  6. #381
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    50
    vCash
    126000

    Default

    Die 2 partijen had hij niet hoeven te verliezen als je zijn cardio van nu zit. Ik weet niet hoe het gaat, maar misschien moet hij eerst weer tegen Browne of Bigfoot om een titel kandidaat te zijn?

  7. #382
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    50
    vCash
    126000

    Default

    Ben bang dat zijn nieuwe contract minder zal zijn.

  8. #383
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    50
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    fuck dana white.
    Vreemd hoor, maar mijn meningen over White wisselen met de evenementen.
    Soms vind ik het een grote eikel, maar aan de andere kant is hij heel direct en zegt waar het op staat.
    Ik ben het er dan niet mee eens of soms wel.

  9. #384
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Berlijn/Rotterdam
    Posts
    8
    vCash
    126000

    Default

    White is dubbel! Ik heb er ook altijd moeite mee!

  10. #385
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Dana verliest nu overal zijn credibility met zijn vreemde uitspraken om vanuit oogpunt van een gunstigere onderhandelingspositie je eigen vechters te bashen is dictatoriaal gedrag waar de buitenwacht nu genoeg van heeft. Als ik de commentaren en reacties zo lees op Dana's comments is men Dana duidelijk zat.

  11. #386
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Op sherdog ( niet bepaald pro Alistair) wordt de vloer aangeveegd met DW en redelijk massaal de kant van Alistair gekozen.

  12. #387
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mokumnised View Post
    Op sherdog ( niet bepaald pro Alistair) wordt de vloer aangeveegd met DW en redelijk massaal de kant van Alistair gekozen.
    niet meer dan normaal AO heeft gewoon goed gevochten niks mis mee en dat die in zijn ogen behouden heeft gevochten ligt maar aan White door uitspraken voor de wedstrijd
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  13. #388
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Dana heeft toch gewoon gelijk? Hij heeft een goed betaald contract, en de laatste drie partijen vielen tegen. Dana is ook altijd eerlijk, soms zelfs iets te eerlijl

  14. #389
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Dana heeft toch gewoon gelijk? Hij heeft een goed betaald contract, en de laatste drie partijen vielen tegen. Dana is ook altijd eerlijk, soms zelfs iets te eerlijl
    Ja man, hij is echt eerlijk. De partijen van GSP zijn niet om aan te zien en daar zegt hij nooit wat over. Overeems partijen zijn veel spannender een spectaculairder, omdat er altijd een KO in de lucht hangt. Bij GSP weet je van te voren al wat er gaat gebeuren. Hoe vaal heb je GSP voor de kill zien gaan? Daarbij zegt hij dat het zo indrukwekkend is dat hij zo dominant is. Overeem heeft Mir 139 keer geraakt, terwijl Mir hem 5 keer heeft geraakt. Dat noem ik pas dominantie. White is nooit objectief en laat persoonlijke gevoelens te veel meewegen. Ik zeg goed gedaan Alistair.
    Max. 400 x 125

  15. #390
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Het is trouwens belachelijk wat Dana White doet. Niet de UFC, maar de vechters zijn het product. Heb je ooit weleens een president of een CEO zo over zijn product horen praten? Als ik Lorenzo Fertitta was, zou ik stapelgek worden.
    Max. 400 x 125

  16. #391
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Ja man, hij is echt eerlijk. De partijen van GSP zijn niet om aan te zien en daar zegt hij nooit wat over. Overeems partijen zijn veel spannender een spectaculairder, omdat er altijd een KO in de lucht hangt. Bij GSP weet je van te voren al wat er gaat gebeuren. Hoe vaal heb je GSP voor de kill zien gaan? Daarbij zegt hij dat het zo indrukwekkend is dat hij zo dominant is. Overeem heeft Mir 139 keer geraakt, terwijl Mir hem 5 keer heeft geraakt. Dat noem ik pas dominantie. White is nooit objectief en laat persoonlijke gevoelens te veel meewegen. Ik zeg goed gedaan Alistair.
    precies

  17. #392
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Daar heb je zeker een paar punten. Het lijkt wel alsof White maatwerk per contract hanteerd en daardoor ook iedere vechter anders beoordeeld/behandeld

  18. #393
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Ja man, hij is echt eerlijk. De partijen van GSP zijn niet om aan te zien en daar zegt hij nooit wat over. Overeems partijen zijn veel spannender een spectaculairder, omdat er altijd een KO in de lucht hangt. Bij GSP weet je van te voren al wat er gaat gebeuren. Hoe vaal heb je GSP voor de kill zien gaan? Daarbij zegt hij dat het zo indrukwekkend is dat hij zo dominant is. Overeem heeft Mir 139 keer geraakt, terwijl Mir hem 5 keer heeft geraakt. Dat noem ik pas dominantie. White is nooit objectief en laat persoonlijke gevoelens te veel meewegen. Ik zeg goed gedaan Alistair.
    GSP is veelvoudig UFC kampioen, dan heb je wat krediet verdiend.

    Alistair heeft zijn laatste twee partijen op KO verloren...

  19. #394
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    GSP is veelvoudig UFC kampioen, dan heb je wat krediet verdiend.

    Alistair heeft zijn laatste twee partijen op KO verloren...

    Na 2 KO nederlagen 139 klappen uitdelen en er slechts 5 ontvangen.
    Ome Dana had wel een complimentje mogen geven.

    Dus als Alistair de titel pakt en hij wint een partij of 7 achtereen door middel van droogneuken dan zeurt Dana niet?

  20. #395
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Na 2 KO nederlagen 139 klappen uitdelen en er slechts 5 ontvangen.
    Ome Dana had wel een complimentje mogen geven.

    Dus als Alistair de titel pakt en hij wint een partij of 7 achtereen door middel van droogneuken dan zeurt Dana niet?
    Ik denk dat Dana bang is dat als Alistair Mir niet KO krijgt, hij zeker niet een van de top 5 mannen op KO zal verslaan.

    Niettemin denk ik dat Alistair de juiste keuze heeft gemaakt door conservatief te vechten. Als hij zou hebben verloren, was het waarschijnlijk over en uit bij de UFC.

  21. #396
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    140 stoten uitdelen als zogenaamde Ko-machine en niet op KO kunnen winnen...

  22. #397
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    140 stoten uitdelen als zogenaamde Ko-machine en niet op KO kunnen winnen...
    Hij ging voor zijn cardio. Dat gaf hij ook duidelijk aan. Hij liep een paar keer weg toen hij het af kon maken. Iedereen roept dat hij geen 3 rondes kan vechten en dan doet hij het een keer en dan is het ook niet goed.

    Klasse gevochten en JDS heeft een probleem als hij tegen hem staat. make it happen.

  23. #398
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    140 stoten uitdelen als zogenaamde Ko-machine en niet op KO kunnen winnen...
    Na het maken van deze opmerking begin ik mezelf af te vragen of je het gevecht überhaupt wel gezien hebt?
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  24. #399
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Na het maken van deze opmerking begin ik mezelf af te vragen of je het gevecht überhaupt wel gezien hebt?
    Jup, live, en ik hoopte op een finish van beide kanten, maar het was een bedroefende partij. Waarin Mir wilde overleven en Overeem niet voor de kill ging. Val me maar aan met je Overeem-bril op

  25. #400
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by Jamopa View Post
    Ben bang dat zijn nieuwe contract minder zal zijn.
    Waarom zou je daar bang voor zijn, of ben je toevallig zijn boekhouder? DW had gelijk, het was een teleurstellende partij. Maar tering dan zou je toch vooral Mirr op zijn vagina mogen slaan. Want die vocht echt weer een waardeloze partij.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •