MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 13 of 18 FirstFirst ... 391011121314151617 ... LastLast
Results 301 to 325 of 429
  1. #301
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    De UFC heeft Alistair aangenomen als ultieme sloopmachine, die garant staat voor veel KO's. En daar wordt hij ook zeer riant voor betaald. Kan me dan ook wel voorstellen dat Dana lichtelijk teleurgesteld is in het optreden van Alistair gisteren.
    Precies, en Mir was een tegenstander waar een KO reƫler was dan tegen Silva of Browne, gezien Mir's laatste partijen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #302
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by inc View Post
    dana kan praten wat hij wil. Ik heb het idee dat het gevecht tussen mir en ali meer buzz had en heeft( na het event) dan de twee champfights.
    Nou.. dat Faber tko verklaard werd heeft ook best veel buzz gehad, waarschijnlijk nog wel meer omdat het zwaar controversieel was.

  3. #303
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Ik had ook wel gehoopt op een snelle KO voor Overeem, maarja dan had hij daarmee minder bewezen dan hij nu deed. Goede cardio nu, was m alleen wel even aan het knijpen toen hij zijn handen laag hield! Ik zie hem geen kans hebben tegen JDS of Cain, ik hoop dat zijn volgende partij tegen Hunt zal zijn. Zou een mooie pot zijn van 2 veteranen!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  4. #304
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Geen spectaculaire performance van Alistair maar gewoon slim gevochten en ik snap het wel. Het was een beetje do or die voor hem dus kan wel begrijpen dat hij het dit x op safe speelde. Vooral gezien hoe zijn vorige gevechten liepen.

    Wat viel Mir toch tegen zeg. Die kwam volgens mij niet om te winnen maar om 'netjes' te verliezen. Het probleem met Mir is dat hij qua standup het aflegt tegen de goede standup vechters dus zijn beste optie is vaak om het gevecht naar de grond te brengen alleen is zijn worstelen ook waardeloos. Dus hij moet hopen dat iemand hem naar de grond brengt of hij moet guard pullen. Van mij mag die gecut worden.

    En Dana is de laatste tijd idd aan het doordraaien. Beter neemt hij ff een paar chill-pills.

  5. #305
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Dana moet niet huilen. Overeem sloeg mir aan met een mooie knie, probeerde het af te maken maar kwam er snel achter dat het hem niet ging worden, neemt zijn rust( laat zien dat hij leert van zijn fouten) en laat vervolgens zien dat hij gewoon 3 ronden kan uitvechten. Wat had Dana dan verwacht, als er een kans is dat je gecut wordt ga je gewoon voor safe. Dana mag overeem niet, dus dit was gewoon een tegenvaller voor Dana.

  6. #306
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Was echt weer een typische Mirr fight

  7. #307
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    wanneer gaat die dana nu gewoon eens dood?

  8. #308
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Geen spectaculaire performance van Alistair maar gewoon slim gevochten en ik snap het wel. Het was een beetje do or die voor hem dus kan wel begrijpen dat hij het dit x op safe speelde. Vooral gezien hoe zijn vorige gevechten liepen.

    Wat viel Mir toch tegen zeg. Die kwam volgens mij niet om te winnen maar om 'netjes' te verliezen. Het probleem met Mir is dat hij qua standup het aflegt tegen de goede standup vechters dus zijn beste optie is vaak om het gevecht naar de grond te brengen alleen is zijn worstelen ook waardeloos. Dus hij moet hopen dat iemand hem naar de grond brengt of hij moet guard pullen. Van mij mag die gecut worden.

    En Dana is de laatste tijd idd aan het doordraaien. Beter neemt hij ff een paar chill-pills.
    zo zou hij altijd moeten vechten dan zou hij een echte champ kunnen worden.

  9. #309
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Video van de post-pressconference. ijzige sfeer tussen Dana en Alistair. Na afloop probeerde Alistair Dana nog te benaderen maar daar had Dana geen trek in.


  10. #310
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Haag
    Posts
    40
    vCash
    126000

    Default

    Sinds Overeem was betrapt tijdens de dopingcontrole heeft Dana White de pik op hem.

    Hoe dan ook, Overeen heeft verstandig gevochten en een paar rake klappen uitgedeeld. Mir probeerde het, maar kon geen potten breken. Ik was nog even bang toen hij Overeem in een guillotuine choke had, maar Overeem is nu gewoonweg te sterk om gechocked te worden. Ik vind hem zeker niet kansloos tegen JDS en Cain. Cain is een twee keer knock-out gegaan door een stoot en daar is Overeem zeker toe in staat. Tegen JDS wordt het kickboxgevecht, dus ook daar heeft Overeem kansen. Ik hoop dat Overeem scherp blijft, goed blijft trainen en niet te "cocky" wordt. Ik krijg de indruk dat hij snel naast zijn schoenen gaat lopen als hij wint en daardoor gaat hij het volgende gevecht met teveel zelfvertrouwen tegemoet, wat leidt tot verlies. Nu ook weer op het eind met die call-out naar Brock Lesnar. Maar goed, denk het dat wel goed gaat komen.

  11. #311
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik denk ook dat hij niet kansloos is. Een partij van Alistair tegen JDS of Cain ziet er heel anders uit dan de partij tussen JDS en Cain samen. Niemand gaat voor de hobby clinchen met alistair want dan krijg je een knie en geen van beiden heeft een fatsoenlijke lowkick in huis. Zijn snelheid is omhoog gegaan en hij smeet 1x Mir door de ring alsof ie een lappenpop was.
    Mir had er na de eerste knie al geen zin meer in.

    Maar ik denk niet dat het zoiets gaat worden. Hij zal wel een big country krijgen of zoiets.

  12. #312
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop dat het gevecht tegen JDS er eindelijk komt. Had al eerder moeten plaatsvinden maar toen werd Alistair geschorst.
    Persoonlijk denk ik dat JDS op (t)ko wint van alistair. Just my opinion.

  13. #313
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Ik hoop dat het gevecht tegen JDS er eindelijk komt. Had al eerder moeten plaatsvinden maar toen werd Alistair geschorst.
    Persoonlijk denk ik dat JDS op (t)ko wint van alistair. Just my opinion.
    inderdaad jammer want dan word alistair echt getest en goed ook nog.

  14. #314
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    White zit teveel aan de sos, die noemde het hele event zelfs een catastrofe.



    Hoezo crappy performance?

  15. #315
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat Dana White nooit echt heeft zitten wachten op Overeem. Bij de weigh in van Overeem vs Lesnar was er ook niet of nauwelijks contact tussen Overeem en Dana White. Hij zou zomaar een aankoop kunnen zijn die er is doorgedrukt door Fertitta waar Dana White het niet mee eens was. Zou me niets verbazen.Vergeet niet dat Dana White relatief kort voor het tekenen van Overeem geen spaan van hem heel liet in meerder interviews en dat het pak slag wat Lesnar kreeg gewoon een gezichtsverlies voor hem is geweest waarvoor hij door het stof is gegaan. Lijkt me niet het type dat zoiets snel vergeet. Denk dat het weinig met het doping geval te maken heeft, tegen anderen die ook gepakt zijn doet dana wel normaal. Overigens vind ik het uitdagen van Lesnar echt een hele domme move, een bescheiden speech had hij zeker beter mee gescoord.

  16. #316
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Ik sluit me bij de woorden van Virtus aan. Overeem is echt wakker geworden, en wist dat het alles of niets was gisteravond. Heel erg slap van Dana om zijn teleurstelling uit te spreken, en alleen maar hoopt op de k.o. Idd, hij is een slimme zakenman en moet vooral niet te enthousiast overkomen wbt Overeem. Het volgende contract moet natuurlijk drastisch naar beneden.
    Overigens denk ik ook dat Overeem heel snel naast zijn schoenen gaat lopen, en teveel praatjes krijgt. Zie als voorbeeld de K1 2009, een jaar waar hij niet te stoppen was, en een achterlijk grote bek had (en Hari hem uitdaagde en de mond snoerde) Met alle gevolgen van dien.

    Ik hoop toch op JDS, dan zien we waar hij toe in staat is.. Vond Mir echt als een draak in de cage staan, uitgebluste gozer zeg ik. Overall ben ik impressed door de kalmte van Overeem. Klasse!

  17. #317
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Als Overeem Mir binnen 30 seconden had gesloopt hadden mensen geklaagd dat hij niet heeft laten zien dat hij meer dan 2 minuten goed kan zijn. Total strikes 139 tegen 5 van Mir en 3 rondes volhouden zonder helemaal gassed te zijn. Top gevochten.

    In de clinch en op de grond is Overeem veel beter dan JDS, als hij net zo vecht als tegen Mir maakt hij zeker kans.

  18. #318
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mokumnised View Post
    Ik denk dat Dana White nooit echt heeft zitten wachten op Overeem. Bij de weigh in van Overeem vs Lesnar was er ook niet of nauwelijks contact tussen Overeem en Dana White. Hij zou zomaar een aankoop kunnen zijn die er is doorgedrukt door Fertitta waar Dana White het niet mee eens was. Zou me niets verbazen.Vergeet niet dat Dana White relatief kort voor het tekenen van Overeem geen spaan van hem heel liet in meerder interviews en dat het pak slag wat Lesnar kreeg gewoon een gezichtsverlies voor hem is geweest waarvoor hij door het stof is gegaan. Lijkt me niet het type dat zoiets snel vergeet. Denk dat het weinig met het doping geval te maken heeft, tegen anderen die ook gepakt zijn doet dana wel normaal. Overigens vind ik het uitdagen van Lesnar echt een hele domme move, een bescheiden speech had hij zeker beter mee gescoord.
    X2

    ik denk dat het een combinatie is van een heleboel zaken. Ten eerste had Dana sowieso voordat Alistair naar de UFC kwam weinig positiefs over hem te zeggen. Vervolgens sloeg Alistair een van zijn ppv sterren als het ware met pensioen. Toen werd Alistair ook nog eens betrapt op doping en werd 9 maanden geschorst. Daarna 2 losses terwijl Alistair volgens mij een contract heeft waarbij de ufc hem een aardig centje moet betalen en gisteren een (in Dana's ogen) niet bepaald spectaculair gevecht.

    ik denk dat Dana na het brock gevecht zoiets had van oke als Alistair nu op zijn minst een grote ppv ster wordt die vechters links en rechts KO slaat en voor ons veel geld binnen brengt dan vind ik het prima maar dat verliep ff allemaal anders waadoor Ome dana niet zo'n overeem liefhebber is. Althans dat is mijn vermoeden.

  19. #319
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Fertitta heeft ook gezorgd dat Overeem in de UFC terecht kwam. Dana White wou er niks mee van doen hebben.

    Waarschijnlijk zal de partij tegen JDS er wel komen omdat deze al vaker op de planning heeft gestaan en JDS heeft al aangegeven om op Overeem te wachten.
    Gevaarlijke matchup voor Overeem maar krijgt wel direct een Titleshot bij winst.

    En als het JDS niet wordt dan denk ik dat het Barnett wordt.

  20. #320
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ik hoop dat overeem zijn dekking wel hoger houd tegen JDS want anders wordt het een KO voor JDS in de eerste ronde. Op Hunt na heeft JDS misschien wel de hardste kin, ook heeft hij veel power in zijn stoten en weet ze nog goed te plaatsen ook. Ali moet hem ZSM naar de grond krijgen en G&P'en.

    Een ding is zeker , zijn volgende tegenstander wordt gevaarlijker dan Mir.

  21. #321
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Tegen JDS wint hij het sowieso niet, dat wordt weer een KO.

  22. #322
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    506
    vCash
    119891

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Tegen JDS wint hij het sowieso niet, dat wordt weer een KO.
    Zeg nooit, nooit! Overeem heeft een sterke knie/clinch/sub/groundgame en ook een aardige punch in huis... Dekking hoog en op het juiste moment wachten... een beetje zoals gister!
    Professionele video van uw Event of Bedrijf? Nu ook gebruik van Drones! ELEVATEDHEROES.com

  23. #323
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Stipe Miocic zou een logische vervolg stap zijn, maar met een beetje hype krijgt hij JDS.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  24. #324
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by jantje11 View Post
    Fertitta heeft ook gezorgd dat Overeem in de UFC terecht kwam. Dana White wou er niks mee van doen hebben.
    Dana White wilde niet onderhandelen met de toenmalig manager van Overeem en dat leidde toen tot zijn ontslag bij Strikeforce. De onderhandelingen zijn toen verder gedaan door Lorenzo.

    Dana White heeft een haat / liefde verhouding met Dana White, soms is Dana positief en soms brand die hem af

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  25. #325
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    477
    vCash
    125932

    Default

    Quote Originally Posted by donalexandro View Post
    Zeg nooit, nooit! Overeem heeft een sterke knie/clinch/sub/groundgame en ook een aardige punch in huis... Dekking hoog en op het juiste moment wachten... een beetje zoals gister!
    Dekking hoog zoals gister? Als hij zijn dekking houdt zoals gister dan gaat hij KO.

    Los daarvan ben ik blij dat hij eindelijk weer eens een win heeft.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •