MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 8 of 10 FirstFirst ... 45678910 LastLast
Results 176 to 200 of 227
  1. #176
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Ik begrijp echt niet hoe mensen dit een mooie/goede partij kunnen vinden. Spannend omdat ze beiden een zwakke kin hebben en een harde stoot, maar mooi.......Londt heeft een dramatisch slechte balans en timing waardoor hij moet hopen dat iemand instapt terwijl hij stoot, en kan geen fatsoenlijke trap of knie boven heuphoogte maken.
    Badr heeft veel meer overzicht en techniek, maar wordt ook erg slordig als hij vermoeid raakt en dat gebeurd tegenwoordig al halverwege ronde 2.

    Al met al een partij die meer leuk was dan goed op een locatie die wel bij dit gevecht paste.

    Goeie t shirts had iedereen aan. Dat was de vader des vaderlands neem ik aan. De lokale Papa Doc Duvalier. Lief.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #177
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Ik begrijp echt niet hoe mensen dit een mooie/goede partij kunnen vinden. Spannend omdat ze beiden een zwakke kin hebben en een harde stoot, maar mooi.......Londt heeft een dramatisch slechte balans en timing waardoor hij moet hopen dat iemand instapt terwijl hij stoot, en kan geen fatsoenlijke trap of knie boven heuphoogte maken. Badr heeft veel meer overzicht en techniek, maar wordt ook erg slordig als hij vermoeid raakt en dat gebeurd tegenwoordig al halverwege ronde 2. Al met al een partij die meer leuk was dan goed op een locatie die wel bij dit gevecht paste. Goeie t shirts had iedereen aan. Dat was de vader des vaderlands neem ik aan. De lokale Papa Doc Duvalier. Lief.
    Je hebt helemaal gelijk maar het blijkt maar weer hoe belangrijk entertainment en hype is rond de sport. Voor Glory ga ik niet zitten, hier blijkbaar wel voor. Als iedereen bij 1 bond zou vechten zou het prachtig zijn. Markante figuren, puntenvechters, freaks alles, dat maakte K1 zo mooi voor mij.Badr tegen Verhoeven, dat zou de volgende partij moeten zijn. Bring it on Badr!

  3. #178
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Wel frappant dat er zoveel 'kenners' hier niet weten dat de regel 3x kd in ėėn ronde en 4x kd over de hele partij einde gevecht betekend.

  4. #179
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    48
    vCash
    126000

    Default

    Als het ook iemand anders was die daar stond ipv Badr dan was dit 1 van de mooiere partijen van het jaar. Er werd technisch gevochten, maar er werd ook gemaaid en de actie was helemaal top. Maar natuurlijk wil niemand dat toegeven alleen om Badr. Best wel sneu eigenlijk. Hoeveel kan iemand je frustreren dat je onmogelijk props kunt geven voor zijn prestatie? Bij sommigen zie ik zelfs dat de partij wel oké was, maar het had in een andere land moeten plaatsvinden.. serieus? Dan is Londt ook een pensioen vechter? Londt is misschien niet een top 5 aller tijden, maar hij kan het absoluut iedereen moeilijk maken en zelfs het gevecht beëindigen door middel van 1 stoot. Dit was weer eens een partij zoals we ze vroeger zagen, althans, zoals we ze graag vroeger wouden zien. Maar blijkbaar is het merendeel van de mensen te kinderachtig om dit toe te geven.

  5. #180
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bosnier91 View Post
    Als het ook iemand anders was die daar stond ipv Badr dan was dit 1 van de mooiere partijen van het jaar. Er werd technisch gevochten, maar er werd ook gemaaid en de actie was helemaal top. Maar natuurlijk wil niemand dat toegeven alleen om Badr. Best wel sneu eigenlijk. Hoeveel kan iemand je frustreren dat je onmogelijk props kunt geven voor zijn prestatie? Bij sommigen zie ik zelfs dat de partij wel oké was, maar het had in een andere land moeten plaatsvinden.. serieus? Dan is Londt ook een pensioen vechter? Londt is misschien niet een top 5 aller tijden, maar hij kan het absoluut iedereen moeilijk maken en zelfs het gevecht beëindigen door middel van 1 stoot. Dit was weer eens een partij zoals we ze vroeger zagen, althans, zoals we ze graag vroeger wouden zien. Maar blijkbaar is het merendeel van de mensen te kinderachtig om dit toe te geven.
    Het is sneu als je serieus van mening bent dat er technisch gevochten werd. Van Badr kan je dat nog wel enigszins zeggen, tot aan de tweede helft van ronde 2. Maar als je dat van Londt ook vindt dan begrijp je er mijns inziens weinig van.

    Vroeger waren het mensen als Bernardo LeBanner en Big Mo (niet T) die de rol van Londt op zich namen. En Badr was Badr, in vorm, of heette Hoost, Aerts of Hug. Scheelt toch een paar nivos volgens mij. Maar je hebt wel gelijk dat deze pot vermakelijk was, en dat is al heel wat dezer dagen.

  6. #181
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    55
    vCash
    126000

    Default

    Het was een top partij Badr heeft meer dan een jaar niet gevochten.Las hier ook op mixfight dat Hari geen kans had tegen Gerges.Hij heeft waarschijnlijk de wedstrijd Londt vs Gerges nooit gezien.Badr next match Verhoeven.

  7. #182
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by gravenbeek View Post
    Het was een top partij Badr heeft meer dan een jaar niet gevochten.Las hier ook op mixfight dat Hari geen kans had tegen Gerges.Hij heeft waarschijnlijk de wedstrijd Londt vs Gerges nooit gezien.Badr next match Verhoeven.
    It's okay to be white

  8. #183
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Ik deel deze mening.
    Last edited by cornelus; 23-08-2015 at 11:36.

  9. #184
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    Wel frappant dat er zoveel 'kenners' hier niet weten dat de regel 3x kd in ėėn ronde en 4x kd over de hele partij einde gevecht betekend.
    Dit

  10. #185
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Alkmaar
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    Wel frappant dat er zoveel 'kenners' hier niet weten dat de regel 3x kd in ėėn ronde en 4x kd over de hele partij einde gevecht betekend.
    Volgens de krant van wakker Nederland verloor Londt omdat hij volgens de scheidsrechter te lang bleef liggen. hahaha

    http://www.telegraaf.nl/telesport/24...in_ring__.html

  11. #186
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Het is sneu als je serieus van mening bent dat er technisch gevochten werd. Van Badr kan je dat nog wel enigszins zeggen, tot aan de tweede helft van ronde 2. Maar als je dat van Londt ook vindt dan begrijp je er mijns inziens weinig van.

    Vroeger waren het mensen als Bernardo LeBanner en Big Mo (niet T) die de rol van Londt op zich namen. En Badr was Badr, in vorm, of heette Hoost, Aerts of Hug. Scheelt toch een paar nivos volgens mij. Maar je hebt wel gelijk dat deze pot vermakelijk was, en dat is al heel wat dezer dagen.
    Ik vond de cardio niet slecht niet iedereen heeft een velasquez cardio, dat wil ook niet zeggen dat je dan meteen een slechte cardio hebt, iemand als cain heeft een boven gemiddelde cardio maar er bestaat ook nog gemiddeld voordat je tegen de slecht aanzit.

    Het tempo lag vanaf de eerste bel hoog het is logisch dat je niet zo fris bent in de 3e ronde nadat je al die kleine veldslagen hebt gehad in de 1e en 2e. Dat er in de eind 2e ronde nog volop actie was van beide kanten en de 3e ronde een hele scherpe cross naar het hoofd werd gemaakt die de laatste kd veroorzaakte is een bewijs opzichzelf.

  12. #187
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Londt zijn boxing IQ is gewoon verschrikkelijk laag, daardoor zag Badr er indrukwekkender uit.

  13. #188
    Join Date
    May 2013
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    lol

    Als je de reacties bekijkt in de telegraaf verschilt het niet veel van sommige reacties hier op mixfight.
    Last edited by largo0; 23-08-2015 at 12:48.

  14. #189
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Londt zijn boxing IQ is gewoon verschrikkelijk laag, daardoor zag Badr er indrukwekkender uit.
    Hij traint bij team furious hier in Rotterdam, je kan gewoon binnen lopen en mee trainen dan kan je jou boxing IQ met die van hem meten tijdens sparren.

    Of het is juist andersom omdat hij tegen een technische badr stond dat hijzelf minder eruit zag en zijn fouten door een scherpe badr werden ontmanteld.
    Last edited by tarantula; 23-08-2015 at 12:47.

  15. #190
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Was een paar jaar geleden toch ook een K1 toernooi in Roemenië of iets? Werd toen uitgezonden op tv. Crocop deed toen mee en je herkende hem toen even haast niet terug. Hij zag er uit als een gezellige ouwe patatbakker. Daar deed Londt me eerlijk gezegd gisteren ook een beetje aan denken. Zo van hee wat is er gebeurd, heb je teveel bakabana's gegeten ofzo?


    Maar goed makkelijk praten allemaal, grapjes maken. Het was een aparte vertoning, maar wel een strakke show.

    Badr tegen Verhoeven zou misschien toch wel sense maken eigenlijk. In de wereld van vandaag.

  16. #191
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    48
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Het is sneu als je serieus van mening bent dat er technisch gevochten werd. Van Badr kan je dat nog wel enigszins zeggen, tot aan de tweede helft van ronde 2. Maar als je dat van Londt ook vindt dan begrijp je er mijns inziens weinig van.

    Vroeger waren het mensen als Bernardo LeBanner en Big Mo (niet T) die de rol van Londt op zich namen. En Badr was Badr, in vorm, of heette Hoost, Aerts of Hug. Scheelt toch een paar nivos volgens mij. Maar je hebt wel gelijk dat deze pot vermakelijk was, en dat is al heel wat dezer dagen.
    Dat bedoel ik ook, er werd hoe dan ook gevochten. Dan even technisch, dan even maaien, maar het was wel actie en zoals je zegt vermakelijk. Maar vanwege Badr zijn privéleven wordt dat niet erkend, en dat vind ik best zielig eigenlijk. Dat mensen zó bezig zijn met zijn privéleven dat ze af en toe vergeten dat hij een kickbokser is, en daar draait het om. En dit is een vechtsport forum, dus laten we het ook houden bij vechtsport. Dus vanuit een oogpunt van een vechtsport kenner, mag er best gezegd worden dat dit een keiharde pot was.

  17. #192
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Hij traint bij team furious hier in Rotterdam, je kan gewoon binnen lopen en mee trainen dan kan je jou boxing IQ met die van hem meten tijdens sparren. Of het is juist andersom omdat hij tegen een technische badr stond dat hijzelf minder eruit zag en zijn fouten door een scherpe badr werden ontmanteld.
    2x je bent zo goed als jouw tegenstander je laat vechten .. lond maakte een grote fout en probeerde zonder respect op te laden en uit te halen bij hari .. waardoor hij op een korte hoek liep en de rest van de party op wankele benen heeft gevochten ... hij is ook nog goed terug gekomen en heeft als een leeuw gevochten ik heb daar heel veel respect voor.. mijn eind conclusie ik ben blij dat er een nieuw groot podium is voor vechtsport waar er tenminste liefde is voor de vechters .. ik vind dat badr er weer scherp en levensgevaarlijk uitzag .. dus hij heeft een goede comeback gemaakt.. ringroest is een moeilijk verhaal .. badr is terug (gelukkig) en lond is een baas ik zou ze graag een rematch zien vechten . op naar de toekomst waar hopelijk veel mooie matches uit gaan komen .

  18. #193
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    Wel frappant dat er zoveel 'kenners' hier niet weten dat de regel 3x kd in ėėn ronde en 4x kd over de hele partij einde gevecht betekend.
    Bedankt, ik wist dit ook niet.
    Ik dacht bij 5 kd's.

    Over de partij: Wat een zwartkijkers hier op dit forum zeg.
    Badr heeft een jaar niet gevochten en Londt is een harde- en goede vechter.
    Inderdaad was het soms wild, maar ik vond het knap dat Badr opstond in de tweede ronde want dit zat er vol op.
    Alleen moeten beide heren soms aan hun dekking denken, want ze kregen beiden een paar peren zeg.

    In ieder geval kijkt iedereen naar Badr, zo interessant is blijkbaar wel.

  19. #194
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Thumbs up

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Hij traint bij team furious hier in Rotterdam, je kan gewoon binnen lopen en mee trainen dan kan je jou boxing IQ met die van hem meten tijdens sparren.

    Of het is juist andersom omdat hij tegen een technische badr stond dat hijzelf minder eruit zag en zijn fouten door een scherpe badr werden ontmanteld.
    Ik wil vooruit gaan niet achteruit.

    En train genoeg met verhoeven dus dat zit wel snor

  20. #195
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    kijk alleen al hoe vreselijk slecht de laatste glory kaart was ik heb 1-2 fights gekeken en de rest allemaal overgeslagen.

  21. #196
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Wat een beukpartij. Geen save vechters, gingen beiden er vol in. Badr net wat meer techniek en inzicht, maar als hij zo doorgaat en weee serieus traint wil ik wel zien of Verhoeven tegenstand kan bieden.

  22. #197
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Ik wil vooruit gaan niet achteruit.

    En train genoeg met verhoeven dus dat zit wel snor
    Het is mischien wel lang geleden maar londt heeft een winst op rico.

  23. #198
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Ik wil vooruit gaan niet achteruit.

    En train genoeg met verhoeven dus dat zit wel snor
    Veilige keus, dan weet je in ieder geval dat je niet neer gaat tijdens de traning

  24. #199
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Veilige keus, dan weet je in ieder geval dat je niet neer gaat tijdens de traning
    Haha inderdaad

  25. #200
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.731
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Veilige keus, dan weet je in ieder geval dat je niet neer gaat tijdens de traning
    LOL

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •