MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 42 of 42
  1. #26
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by adam View Post
    @guru
    hahaha, vrijheids van mening? is dat democratie? ik zie ook liever geen vrouw met zo kleding, maar dat je het gaat verbieden.
    Geert Wilders is een hond, een grote klootzak, vuile rasist die hij is, hij kan de pot op, mother fuckaaaaaaaa
    Hij wordt Premier als het kabinet en andere z'n tegenstanders niet oppassen.
    Het zou zo maar kunnen.

    Wat heb je liever Geert Wilders of Blood and Honour als tegenstander?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  2. #27
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Hij wordt Premier als het kabinet en andere z'n tegenstanders niet oppassen.
    Het zou zo maar kunnen.

    Wat heb je liever Geert Wilders of Blood and Honour als tegenstander?
    jou als tegenstander, dat als lliefste

  3. #28
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    er is trouwens een verschil tussen een burka en een nikaab hé... wilders wil beide verbieden maar de argumentatie gaat eigenlijk alleen op voor de burka...

    gaat ie dan ook de hoofdbekleedsel van nonnen verbieden of is het iets puur islamitisch?
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  4. #29
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Oss, The Netherlands
    Posts
    419
    vCash
    126000

    Thumbs down

    Quote Originally Posted by adam View Post
    @guru
    Geert Wilders is een hond, een grote klootzak, vuile rasist die hij is, hij kan de pot op, mother fuckaaaaaaaa
    En wat heeft zijn mening dan met rasistisch te maken?
    Omdat hij (wat het grote deel van NL volgens mij ook denkt, maar er niet voor uit durft te komen) gewoon openlijk zijn mening geeft is hij een rasist??

    - Sorry, adam... maar je bent wel erg kort door de bocht.

    "Together we are strong"

  5. #30
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    page 78
    Toward a Coordinated Spatial Data Infrastructure for the Nation State of Connecticut (22a-38 Connecticut General Statutes) Wetlands means land, including submerged land, which consist(s) of any of the soil types designated as poorly drained, very poorly drained, alluvial or flood plain by the National Cooperative Soils Survey, as may be amended from time to time, by the Soil Conservation Service of the U.S. Department of Agriculture. State of California (California Coastal Act of 1976, Section 30121) Lands within the coastal zone which may be covered periodically or permanently with shallow water and include saltwater marshes, freshwater marshes, open or closed brackish marshes, swamps, mudflats, and fens. Mapping wetlands presents an interesting set of challenges. At the same time, our federal policies require that the problems be addressed. Therefore, the MSC examined the current roles of various institutional entities in the use and sharing of geographic information pertaining to the nation's wetlands. During the study, we found that policy issues dominated the consideration of wetlands; Appendix A treats these issues in additional depth. Wetlands illustrate how the scientific and resource planning and management communities go about the identification, classification, and delineation process in contrast to how a society goes about the difficult process of deciding what it is willing to regulate. Similar examples of national interest could be the distribution and condition of endangered species habitat or an assessment of biodiverse land areas. EVALUATION PROCESS Public Interest in Wetland Protection One study (Dahl, 1990) estimated that 53 percent of the nation's original wetlands had been lost by the mid-1980s. Public interest in protecting and enhancing the remaining 103.3 million acres of wetlands emerged at the state and local level before the federal level. Congressional interest began in the late 1970s. In 1977 the Federal Water Pollution Control Act of 1972 was amended; it is commonly known as the "Clean Water Act." This act prohibits the dredging and filling of "jurisdictional"

    OCR for page 79
    Toward a Coordinated Spatial Data Infrastructure for the Nation wetlands without a permit from the Corps of Engineers (COE). In 1985, and again in 1990, Congress expanded interest in wetlands by including economic incentives for farmers to eliminate "swampbusting" of wetlands in farmed areas. In 1986 the FWS was authorized to conduct a statistically based analysis of the status of trends of wetlands and produce NWI maps for the conterminous United States by 1998. In 1988 the nations interest in wetland protection was amplified by President George Bush when he ran for election in support of the Conservation Foundation's recommendation of "no net loss" for the remaining wetlands. In parallel with this national focus and interest, 27 states now have some form of wetland protection regulations. In essence the debate over wetlands has now moved from a question of whether wetlands should be protected to a question of how much protection should be afforded the remaining wetland resource (Zinn and Copeland, 1992). This question of how much or what subset of the overall wetland resource needs national attention and regulation, and a major debate is under way between wetland protection advocates and private land owners. The environmental and wetland advocates have concluded that "a major impediment in maintaining, enhancing, and restoring wetland resources is the lack of a coordinated, consistent approach among federal, state and local governments" (Zinn and Copeland, 1992). This lack of a coordinated and consistent inventory mapping and analysis capability is at the crux of public debate (see Appendix A). Without a reconciliation of the overlaps in these authorities and resultant data collection procedures, the ability to incorporate spatial data and information about the nation's wetlands into an NSDI remains problematical. Lack of a Collective Perspective It can be concluded that the need to bring forth a common view on the location, status, and trends of wetlands and the subset of those of national interest remains as the primary impediment to broad public and private support and the eventual criteria for spatial data about wetlands. For example, the owners of wetlands say "that protection efforts have gone too far" (Zinn and Copeland, 1992). A similar concern was reported in USA Today when President Bush was quoted "We ought to stay with our objective of 'no net loss'. . . but we don't want to overdefine what a wetland is" (Benedetto, 1992).
    OCR for page 80
    Toward a Coordinated Spatial Data Infrastructure for the Nation In essence, wetlands described and mapped as part of NWI and the Food Security Act (FSA) should be identical in definition and boundary delineation. Jurisdictional wetlands or that subset to be regulated by the COE and the EPA need to be nestable within the NWI and the FSA classification system. At present, jurisdictional wetlands are determined case by case by the COE, with veto responsibility assigned to the EPA. Because the COE conducts only case-by-case analysis, there are no maps available to alert those who might be affected by these jurisdictional wetlands. As stated by the Executive Director of the Association of Wetland Managers: " . . . in contrast [to the COE] virtually all state and local governments map wetlands as part of the regulatory process" and " . . . this lack of a consistent map base results in a federal program subject to varying interpretation by individual regulators." As a result, " . . . the regulatory process is difficult and time consuming. . . . Moreover, both delineating a wetland and applying for a permit are costly" (Kusler, 1992). (Niemann, 1992, estimated an annual cost of about $100 million.) As in the previous paragraph, the MSC finds that without a reconciliation effort (among federal, state, and local regulatory activities) leading to a composite national view, incorporation of spatial data and information about the nation's wetlands into an NSDI remains problematical. Impediments Four potential impediments were identified that limit in various forms the implementation of a national wetland data and information resource. These impediments are: technical, legislative, institutional, and economic. These potential impediments were compared with 11 data collection and management recommendations prepared by the Interagency Wetlands Task Force (Table 6.2). The results of this analysis further demonstrate the difficulty of developing a national wetland information resource. The problems include inconsistent interpretations of wetlands between NWI and FSA maps even though the definitions are identical. Other technical issues emerged, such as the technical specifications and data sources for wetland information. NWI delineations involve aerial photographic interpretations; FSA determinations involve the use of soil maps, aerial photographs, on-site evaluations, and more recently experimentation with satellite imagery. COE/EPA determinations of jurisdictional wetlands are handled case by case. This complexity of overlapping man
    OCR for page 81
    Toward a Coordinated Spatial Data Infrastructure for the Nation TABLE 6.2 Impediments to a National Wetlands Spatial Data Infrastructure Recommendations (Wetlands Inventory Report) Technical Impediments Legislative Impediments Institutional Impediments Economic Impediments 1. Complete NWI maps (FWS) • Nonautomated product • No image backdrop (not essential but would enhance product usefulness) • Existing satellite resolution limits usefulness • No authority to use FWS resources to automate (does not impede 1986 emergency mandate but restricts pace of automation and robustness) • Other federal, state, and local agencies are duplicating wetland products • Increased funding required 2. Integrate statistical analyses (FWS, SCS) • Duplicative and nonintegrated efforts limit full value of wetland quantity and quality data collected • EPA's EMAP is not includeda 3. Implement wetland change program for coastal wetlands (NOAA) • Limited automated and compatible data sets restricts implementation • Authority limited to wetlands associated with coastal areas • Absence of other agency interests (e.g., FWS, SCS, and EPA) results in duplication 4. Coordinate and integrate national wetland permit tracking system (COE-RAMS) • Relationship to GRASS is not operational • Long-term relationship with state permitting is unclear • Increased funding required OCR for page 82
    Toward a Coordinated Spatial Data Infrastructure for the Nation Technical Impediments Legislative Impediments Institutional Impediments Economic Impediments Recommendations (Wetlands Inventory Report) 5. Develop automation standards for wetland information (FWS) • Usefulness of SDTS is unclear • No standard setting authority exists for automated wetland data • Success of FGDC not assured 6. Coordinate and integrate wetland mapping programs (FWS, SCS) • Lack of compatibility between wetland data bases (1:24,000, NWI) in cartographic form with SCS (1:7,920) photographic baseb • Interface with NWI maps and the SCS orthophoto program are not clear • No legislative requirement to reconcile and integrate collection platforms, classification systems, and data sets 7. Establish a National Wetlands Digital Data Base (FWS) • Lack of automated data sets limits analysis • Inclusion of grade B data • Mixing data sources quickly • Maintaining attribute integrity • Until recently, no authority to use FWS resources to automate • Until recently, only available resources for automation mere 100% user-pay dollars 8. Expand mapping and inventory systems to include functional value of wetlands (EPA, NOAA) • Absence of reliable predictive models limits usefulness • Absence of low-cost high-resolution satellite imaging limits applicability • Relationship with other mapping and statistical interests

  6. #31
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Chico View Post
    er is trouwens een verschil tussen een burka en een nikaab hé... wilders wil beide verbieden maar de argumentatie gaat eigenlijk alleen op voor de burka...

    gaat ie dan ook de hoofdbekleedsel van nonnen verbieden of is het iets puur islamitisch?
    Trekken nonnen een uitkering dan?
    En bedekken nonnen hun gezicht dan?
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  7. #32
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by willem777 View Post
    ofwel die geblondeerde slet weet helemaal niet waar ie over lult...

    hij is zo begaan met al die onderdrukte moslima's dat ie de cijfers niet eens kent...

    lijkt me toch wel het minste als je serieus een probleem wilt aankaarten. hier liggen m.i. dan ook hele andere motieven aan ten grondslag
    In tegenstelling tot jou, heeft Geert Wilders de koran gelezen, hij weet welk kwaads er allemaal in staat.
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  8. #33
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Chico View Post
    waarom?

    je hebt in nederland toch vrijheid van geloofsuiting... dat is toch juist een onderdeel van de nederlandse cultuur?

    het feit dat er in iran (weinig tot) geen vrijheid van geloofsuiting (of meningsuiting) is wil toch niet zeggen dat we dat hier ook moeten invoeren maar dan vanuit een joods-christelijk perspectief?
    Geen appels met peren vergelijken.
    Stel je voor jij was werkgever, zie jij het zitten om een burka dragende vrouw als personeelslid te hebben, die receptioniste en je visitekaartje van je bedrijf wordt?
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  9. #34
    chief108 Guest

    Default

    What was I doing here? What was the meaning of this trip? Was I just roaming around in a drug frenzy of some kind? Or had I really come out here to Las Vegas to work on a story? Who are these people, these faces? Where do they come from? They look like caricatures of used car dealers from Dallas, and sweet Jesus, there were a hell of a lot of them at 4:30 on a Sunday morning, still humping the American dream, that vision of the big winner somehow emerging from the last minute pre-dawn chaos of a stale Vegas casino.

  10. #35
    chief108 Guest

    Default

    Jesus, bad waves of paranoia, madness, fear and loathing - intolerable vibrations in this place. Get out. The weasels were closing in. I could smell the ugly brutes. Flee.

  11. #36
    chief108 Guest

    Default

    Dogs fucked the Pope... no fault of mine.

  12. #37
    chief108 Guest

    Default

    With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.

  13. #38
    chief108 Guest

    Default

    Bazooko's Circus is what the whole hep world would be doing Saturday nights if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich.

  14. #39
    chief108 Guest

    Default

    Few people understand the psychology of dealing with a highway traffic cop. A normal speeder will panic and immediately pull over to the side. This is wrong. It arouses contempt in the cop heart. Make the bastard chase you. He will follow. But he won't know what to make of your blinker signal that says you are about to turn right. This is to let him know you're pulling off for a proper place to talk. It will take him a moment to realize that he's about to make a 180 degree turn at speed, but you will be ready for it. Brace for the g's, and fast heel-toe work.

  15. #40
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Geen appels met peren vergelijken.
    Stel je voor jij was werkgever, zie jij het zitten om een burka dragende vrouw als personeelslid te hebben, die receptioniste en je visitekaartje van je bedrijf wordt?
    daar ging het niet om in het voorstel (en in verband met mijn opmerking is jouw opmerking pas echt appels en peren vergelijken)

    Volgens Wilders moet de burka als ‘symbool van vrouwenonderdrukking’ worden verboden. Verder belemmert de burka of nikaab de emancipatie van vrouwen, omdat het de kans op een baan heel klein maakt. Ten slotte wijst de PVV-leider op het veiligheidsrisico. Burgers vinden een burka bedreigend, denkt Wilders, en vermindert het gevoel van veiligheid. Daarnaast is gezichtsbedekkende kleding een risico omdat de drager niet kan worden geïdentificeerd.
    het gaat om "veiligheid", "kans op een baan" en "emancipatie"... er wordt in zijn totaliteit niet gesproken vanuit de perspectief van de werkgevers

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Trekken nonnen een uitkering dan?
    En bedekken nonnen hun gezicht dan?
    en niet alle vrouwen met een burka of nikaab trekken uitkering... dus alleen de vrouwen in de uitkering met burka of nikaab moeten dat ding afdoen.. zo staat dta niet in het voorstel..

    nonnen bedekken hun gezicht niet.. maar vrouwen met een nikaab ook niet... ken je feiten..

    en daarnaast weet ik niet of nonnen een uitkering trekken... maar volgens mij krijgen de kloosters waar ze zitten waarschijnlijk wel een soort van subsidie...
    Last edited by Chico; 15-07-2007 at 09:31.
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  16. #41
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    lelystad
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Integraalhelmen of bivakmutsen, die ook het gezicht bedekken, vallen niet onder het verbod dat Wilders voor ogen heeft.


    Hoeveel vrouwen er nu met een burka of nikaab rondlopen weet Geert Wilders niet, maar volgens hem neemt hun aantal wel toe.
    ---------------------------------------------------------


    lekker consistent en eenduidig beleid waarbij zo te zien goed onderzoek is gedaan naar de omvang van een probleem

    wat een DEBIEL wetvoorstel

  17. #42
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Oss, The Netherlands
    Posts
    419
    vCash
    126000

    Default

    Nou ja... de preciese getallen zullen we nooit weten, maar dat is ook niet van belang volgens mij.
    Feit is wel dat er wat moet veranderen in onze manier van tolerant zijn.
    Willen we soms dat de Moslims over 5jaar hier de baas zijn en dat wij worden gezien als buitenlanders?
    (daar zijn we op dit moment hard mee bezig)

    "Together we are strong"

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •